Opinie użytkownika (1)

W trakcie aktualizowania...
W trakcie aktualizowania swojego profilu miedzy innymi zapłaciłam za test i poprosiłam o pomoc techniczną. Tego samego dnia kiedy dokonałam wpłaty moje konto zostało usunięte. Zadzwoniłam na podany numer telefonu żeby wyjaśnić sprawę. Zostałam uprzedzona, że rozmowa nie jest nagrywana i obdarzona całkowitym niezrozumieniem i wrzaskami. Konto zostało usunięte z powodu opacznego zrozumienia mojej prośby o pomoc techniczną. Nie ma możliwości przywrócenia go. Moje dane osobowe potwierdzone skanem dowodu przepadły w niejasny sposób. I jedyne co mogę zrobić to ponownie się zarejestrować i ponownie zapłacić. Naprawdę radzę się trzymać z daleka od niania.pl i całego pomocni.pl!!

Klient_e54a

15.06.2020

Niania.pl

Placówka

Nie zgadzam się (5)
18.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za wystawioną opinię. Przykro nam w związku z zaistniałą sytuacją, zwłaszcza jeśli rozmowa z naszą konsultantką nie była dla Pani komfortowa i nie spełniła Pani oczekiwań. Przeanalizowaliśmy całe wydarzenie wyciągając wnioski na przyszłość. Pragniemy zaznaczyć, iż wykonaną płatność zawsze można zweryfikować i przypisać do konta na podstawie potwierdzenia płatności, co też miało miejsce w Pani przypadku. Przypisaliśmy wykonaną płatność do Pani nowego konta dodając oznaczenie o potwierdzonej tożsamości i poprawnie rozwiązanym teście z podstawowej wiedzy o zdrowiu, higienie i bezpieczeństwie dziecka.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi