Opinie użytkownika (10)

Aby nie było...
Aby nie było dalszych komplikacj dla pracowników odpowiedzialnych za podejmowanie decyzji. Problem zaliczany jako wina osoby zgłaszającej zaistniałą sytuację.

Klient_ZJj4u

07.03.2025

Biedronka

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Sklep po remoncie...
Sklep po remoncie czysty zatowarowany.

Klient_ZJj4u

02.03.2025

NETTO

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Obsługa miła i...
Obsługa miła i uśmiechnięta. Czysto na sklepie. Półki zatowarowane.

Klient_ZJj4u

02.03.2025

Żabka

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Czysto,dostępny towar promocyjne...
Czysto,dostępny towar promocyjne ceny.

Klient_ZJj4u

24.02.2025

NETTO

Placówka

Nie zgadzam się (0)
By nie pojawiły...
By nie pojawiły się komplikacje,w rozwiązaniu problemu. To Odpowiedź negatywna, że problem powstał z winny klijenta.

Klient_ZJj4u

24.02.2025

Biedronka

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Produkty nie dokonca...
Produkty nie dokonca warte swoich cen. Ale nie jest wcale drogo

Klient_ZJj4u

27.01.2025

Pepco

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Szybka obsługa, jasno...
Szybka obsługa, jasno i precyzyjnie wyjaśnione dawkowanie zakupionych produktów.

Klient_ZJj4u

27.01.2025
Nie zgadzam się (0)
Asortyment produktów super...
Asortyment produktów super . Bo wiele produktów nie ma w innych sklepach. Tylko promocję mogą być lepsze.

Klient_ZJj4u

15.01.2025

Żabka

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Wszystko można kupić...
Wszystko można kupić na miejscu. Obsługa zna się na rzeczy. Zakupy idą sprawnie.

Klient_ZJj4u

09.01.2025

Rossmann

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Sprawy zalatwia się...
Sprawy zalatwia się w miarę szybko. Nie informują klijenta przy zawieraniu umowy ,że cały koszt telewizji to nie tylko koszt samego pakietu tylko dodatkowo dochodzi koszt korzystania z dekodera .

Klient_ZJj4u

08.01.2025

Vectra

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
08.01.2025
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi