Propouie szefostwu zainteresow ac sie p.doktor od rehabilitacji.dz is bylam umowiona na 13.10.Pani doktor raczyla przyjsc do gabine tu o 13.15.wczesniej stala i rozma wiala z paniami z rejestracji.pote m miala problem z logowaniem co slyszalam od pacjentow nie p ierwszy raz.okazalo sie ze zle wpisala swoje nazwisko.ogolnie podejscie do pacjenta tej pani zniechecilo mnie i wyszlam.pro ponuje pouczyc pracownika ze jak sie spoznia to mowi sie przep raszam a i za czesto nie powinno sie to zdarzac.po drugie moze pani doktor niech przejdzie kurs komputerowy.i zaczyna prace punktualnie.pacjent to tez czlowiek a nie zlo konieczne.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.