Polecam rewelacyjny produkt jakim są ściereczki do mycia szyb. Ściereczkę należy tylko znaczyć w wodzie, wycisnąć i gotowe można myć. Nie zistawiaja smug. Jedyny mały minus to cena ale z drugiej strony cena ręczników papierowych w ostatnim czasie też wzrosla
Polecam sklep przy ul. Marsa za bardzo fachową pomoc. Ostatnio miałem problem z odpływem do brodzika i Pan z obsługi bardzo mi pomógł. Pozdrawiam personel z ul. Marsa
Oceniam bardzo pozytywnie sklep przy ulicy Pileckiego w W-wie szczególnie za czystosc oraz chęć pomocy przez personel. Na duży plus zasługuje obsługa czuwająca przy kasach samoobsługowych - bardzo szybko reaguje w przypadku kiedy Klient nie do końca radzi sobie z obsługą kasy a w moim przypadku czasem tak się zdarza😊
Bardzo dobrze zaopatrzony sklep. Obsługa zawsze bardzo miła i pomocna. Dodatkowy atutem są kasy saamobslugowe. Szczerze polecam sklep Biedronka przy Trakcie lubelskim
Bardzo czysto wewnatrz. Etykiety widoczne przy kazdym z artykułów. Pracownicy bardzo mili. Zawsze jestem witany z usmiechem. Pracownicy zawsze przypominaja o Aplikacji Żabka.
Szczerze polecam
Orken ul. Trakt Lubelski. Bardzo czyste stanowisko tankowania. Dostępne ręczniki, rękawiczki jednorazowe. W wiaderku z .yjkami czysta woda. Na stacji znajduje się zawsze działający odkurzacz oraz kompresor. Od niedawna jest również Myjnia autmatyczna. Wewnatrz bardzo czysto. Sklep bardzo dobrze zatowarowany a szczegolnie witryna z robionymi na miejscu kanapkami/Hamburgerami. Obsługa bardzo sympatyczna. Zawsze jestem powitany z uśmiechem. Obsługa przypomina o korzystaniu z karty lojalnosciowej oraz zachęca do zakupu kawy. Po transakcji zawsze słyszę podziękowanie oraz zaproszenie do kolejnej wizyty. Często korzystam z Toalety na tej stacji i nigdy nie miałem uwag. Brawo Orlen Team Teakt Lubelski👍👍👍👏👏👏
Podczas tankowania paliwa zwracam uwagę na czystosc dystrybutorow, nalewakow, dostępność rękawiczek jednorazowych, ręczników oraz czystości wody w wiadrach z myjkami. Po wejściu do środka na ilość personelu, jakość obsługi, kontakt wzrokowy - powitanie oraz czy każdy Klient został zapytany o Karte/Aplikacje lojalnosciowa a jeśli nie została mu ona zaproponowana przy użyciu przynajmniej jednego argumentu np. punktami może Pani/Pan płacić za paliwo lub punkty może Pani/Pan wymienić na Kawę lub Hot-Doga. Zwracam również uwagę czy osoba obsługująca zaproponowała zakup dodatkowego produktu np. ciastka do kawy i czy Pracownik podziękował za zakupy i zaprosił ponownie. To co jest dla mnie bardzo ważne to czystosc Toalet na stacjach paliw
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.