Zawsze chętnie odwiedzam salony Esotiq, ponieważ personel w salonach bardzo profesjonalnie doradza w doborze biustonosza. Dotychczas nie znałam swojego rozmiaru, zawsze kupowałam nieodpowiedni biustonosz. Od kilku lat jestem klientką tylko Esotiq i w ostatnim czasie salon w Płocku również nie obniżył poprzeczki. Panie miłe i uśmiechnięte, chętnie doradziły w zakupie.
Często jestem klientem w sklepach Biedronka a ze względu na lokalizację, ostatnio zazwyczaj bywam w tym oddziale.
Niestety za każdym razem na sklepie jest bałagan. Produkty zamiast leżeć pogrupowane kategoriami, są porozmieszczane w kilku miejscach. Ostatnio chciałam kupić orzechy arachidowe, musiałam szukać ich na bakaliach, na dziale z chipsami oraz na alejkach z wyprzedażami - efekt nie było ich nigdzie.
Nagminnie brakuje również pieluch w pożądanym przeze mnie rozmiarze. Ta sytuacja ma miejsce w biedronkach od jakiegoś roku, a nadal są braki magazynowe, braki w dostawach, jakby centrala nie mogła zwiększyć ich produkcji skoro jest taka potrzeba.
Palety zawsze zastawiają produkty, a kolejki do kas są zawsze ekstremalnie długie.
W ostatnim czasie miałam przyjemność być klientem marketu budowlanego Mrówka. Poszukiwałam rolet. Jako że nie znałam asortymentu oraz różnic pomiędzy poszczególnymi modelami rolet pracownik bardzo chętnie udzielił mi wyczerpujących odpowiedzi. Pracownik wskazał mi konkretny model oczekujący moje wymagania, wytłumaczył funkcje każdego modelu z osobna. Mimo, że nie poprowadzono transakcji do końca jak i nie zastosowano sprzedaży wiązanej jak najbardziej obsługa była świetna i z chęcią zakupię w najbliższej przyszłości ten produkt. Pracownik był bardzo uśmiechnięty, używał zrozumiałego języka a co najważniejsze nie ponaglał rozmowy. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)
Ze względu na coraz większą liczbę sklepów Żabka dostępnych w całej Polsce jestem tam częstym klientem.
Niestety za każdym razem ubolewam nad jakością obsługi. Jako że prowadziłam lokal gastronomiczny na bardzo wysokich standardach obsługi doskonale zdaję sobie sprawę jak powinna wyglądać obsługa klienta. Nie tylko dzięki doświadczeniu zawodowemu a po prostu z własnej autopsji wiem jak klienci powinni i chcą być traktowani.
W sklepach Żabka bardzo rzadko można zostać powitanym przez pracownika sklepu. Sama obsługa nie zawiera żadnych technik sprzedażowych, sprzedaż wiązana czy język korzyści są tam obce. Kawa, mimo tego że jest bardzo smaczna, często nie jest nawet ciepła ze względu na brak odpowiedniego przygotowania ekspresu na czas pracy. Pracownik sprawia wrażenie znudzonego i zniechęconego obsługą jak i samą obecnością klienta. Na szczęście ostatnio miałam przyjemność być w jednej z placówek i pracownik był bardzo miły, nawiązał nawet głębsza rozmowę ze mną, dzięki czemu wizyta była bardzo udana.
(opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.