Opinia użytkownika: Klient_SMOW
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: Ze względu na coraz większą liczbę sklepów Żabka dostępnych w całej Polsce jestem tam częstym klientem. Niestety za każdym razem ubolewam nad jakością obsługi. Jako że prowadziłam lokal gastronomiczny na bardzo wysokich standardach obsługi doskonale zdaję sobie sprawę jak powinna wyglądać obsługa klienta. Nie tylko dzięki doświadczeniu zawodowemu a po prostu z własnej autopsji wiem jak klienci powinni i chcą być traktowani. W sklepach Żabka bardzo rzadko można zostać powitanym przez pracownika sklepu. Sama obsługa nie zawiera żadnych technik sprzedażowych, sprzedaż wiązana czy język korzyści są tam obce. Kawa, mimo tego że jest bardzo smaczna, często nie jest nawet ciepła ze względu na brak odpowiedniego przygotowania ekspresu na czas pracy. Pracownik sprawia wrażenie znudzonego i zniechęconego obsługą jak i samą obecnością klienta. Na szczęście ostatnio miałam przyjemność być w jednej z placówek i pracownik był bardzo miły, nawiązał nawet głębsza rozmowę ze mną, dzięki czemu wizyta była bardzo udana. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)