Ludzie pracujący w dziale z telefonami są prawdziwymi fachowcami i urodzonymi sprzedawcami. Potrafią wyjaśnić wszystko, porównać inne modele i doradzić a jeśli cena przekracza nasz budżet proponują raty. Jestem pod wielkim wrażeniem znajomości towaru który sprzedają bo wiedzą o nim wszystko. Podobnie jest na innych działach jak np rtv lub agd.
Prawie w każdej alejce jest problem z przejściem, rozłożony towar na paletach lub opakowania zbiorcze przygotowane do rozłożenia lub sklepowy wózek wypełniony towarem. Należy bardzo uważać na Panie ekspedientki polujące na klienta wózkiem elektrycznym. Chwila nieuwagi i możemy zostać rozjechani. Pani za kasą choć przemiła i uśmiechnięta to nie jest w stanie obsłużyć sprawnie bo kolejka ludzi rośnie a na 4 kasy jest tylko otwarta jedna.
Wyśmienity wybór dań gotowych i kanapek. Hod dogi rewelacyjnie opieczone i gorącą kiełbaska, co nie w każdej żabce jest oczywiste. Bardzo czysty sklep a obsługa pomocna i miła.
Od złożenia zamówienia do chwili odbioru czekałem 14 min. byłem 3 samochodem w kolejce. Obsługa bardzo miła, uśmiechnięta choć sprawia wrażenie poddenerwowanej. W torbie z zamówieniem brakowało serwetek.
Kasjer ogranicza się tylko do skasowania klienta i nie koniecznie grzecznie informuję o wzięciu koszyka. Duża ilość paragonów wcześniejszych klientów na stanowisku kasowym. Koszyki brudne, klejąca się maź w jednym z nich. Brudna podłoga, na półkach kurz. Personel zajęty dokładaniem towaru, nie zwraca uwagi na pytania klienta. Źle wydana reszta, brak 15 groszy.
Przy kasie po zatankowaniu samochodu zostałem zapytany o kartę lojalnościową, poinformowany o możliwości jej założeniu. W sali sprzedaży czysto, brak rękawiczek przy dystrybutorach. Myjnia nie domyła samochodu, pracownik stacji bez problemu uznał reklamacje i oddał pieniądze wydane na mycie auta. Hod-dogi na rollerze nie wyglądały apetycznie.
W salonie spędziłem około 10min. oglądałem toyote auris. Nie zauważyłem nikogo z obsługi,nikt się mną nie zainteresował. Jedynie pracownik siedzący przy biurku z napisem "serwis" wodził za mną wzrokiem. Gdy wychodziłem odpowiedział mi "do widzenia"
Pomimo 5 pojazdów przede mną, czas oczekiwania na podjazd do okienka zamówień nie trwał dłużej niż 7 min. Przyjmującego zamówienie słychać było bardzo wyraźnie. Po złożeniu zamówienia, pracownik sam od siebie zaproponował mi zmodyfikowanie go w zestaw wychodzący dla mnie korzystniej. Frytki były zimne, nie otrzymałem serwetek.
Bardzo profesjonalna obsługa znająca sprzedawany asortyment, pomocna w znalezieniu odpowiedniego rozmiaru. Miła i uśmiechnięta. Przy kasie zostałem poinstruowany w temacie czyszczenia obuwia oraz zachęcono i doradzono odpowiednie środki konserwujące. Sklep bardzo czysty, cenówki przejrzyste i odpowiednio ułożone.
Bardzo brudno na półkach, butelki z dolnych półek aż się kleiły. Na wielu produktach brak etykiet cenowych, brak oznaczników promocji. Personel zajęty pisaniem w telefonie, nie zauważał mnie do chwili podejscia do kasy. ekspres do kawy brudny, mleko stare (kawa z mlekiem kwaśna)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.