Opinie użytkownika (17)

Bardzo pomocna obsługa....
Bardzo pomocna obsługa. Przede wszystkim cierpliwa i uprzejma.

Klient_DwUc

03.01.2023

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo pomocna obsługa....
Bardzo pomocna obsługa. Przede wszystkim cierpliwa i uprzejma.

Klient_DwUc

03.01.2023

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo pomocna obsługa....
Bardzo pomocna obsługa. Przede wszystkim cierpliwa i uprzejma.

Klient_DwUc

03.01.2023

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo pomocna obsługa....
Bardzo pomocna obsługa. Przede wszystkim cierpliwa i uprzejma. Szczególnie przy kasach samobsługowych.

Klient_DwUc

03.01.2023

Carrefour

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo pomocna obsługa....
Bardzo pomocna obsługa. Przede wszystkim cierpliwa i uprzejma.

Klient_DwUc

03.01.2023

Allegro

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo pomocna obsługa....
Bardzo pomocna obsługa. Przede wszystkim cierpliwa i uprzejma. Zarówno a infolinii, czacie jak i w punkcie obsługi.

Klient_DwUc

03.01.2023

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo pomocna obsługa....
Bardzo pomocna obsługa. Przede wszystkim cierpliwa i uprzejma. Zarówno a infolinii, czacie jak i w punkcie obsługi.

Klient_DwUc

03.01.2023

Bank Millennium

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo pomocna obsługa....
Bardzo pomocna obsługa. Przede wszystkim cierpliwa i uprzejma. Zarówno a infolinii, czacie jak i w punkcie obsługi.

Klient_DwUc

03.01.2023

mBank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Niektórzy konsultanci są...
Niektórzy konsultanci są bardzo pomocne, niestety po drugiej stronie spektrum są ci mniej zainteresowanie pomocą czy oceną produktu. Dokonywałam kilku zakupów w ciągu 2 tygodni.

Klient_DwUc

31.12.2021

OBI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fantastyczna obsługa klienta...
Fantastyczna obsługa klienta przy każdym zakupie.

Klient_DwUc

31.12.2021

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jestem długoletnim użytkownikiem....
Jestem długoletnim użytkownikiem. Zawsze jestem zadowolona z ich obsługi.

Klient_DwUc

31.12.2021

Samsung

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobra obsługa klienta,...
Dobra obsługa klienta, mogli by bardziej precyzować ile potrwa dokonywanie obsługi. (Nakładanie zabezpieczenia na szybę telefonu).

Klient_DwUc

31.12.2021

Media Expert

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jestem abonentem i...
Jestem abonentem i obsługa klienta nigdy mnie nie zawiodła.

Klient_DwUc

31.12.2021

nju mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo sympatyczna i...
Bardzo sympatyczna i pomocna obsługa.

Klient_DwUc

31.12.2021

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetne wsparcie ze...
Świetne wsparcie ze strony personalnej asystentki. Szybki proces przetwarzania wysłanych dokumentów. Oraz uwzględnienia mojej reklamacji.

Klient_DwUc

31.12.2021

Aviva

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Byłam kursantem nastawionym...
Byłam kursantem nastawionym na poprawę gramatyki języka angielskiego. Nie było już miejsc w grupie nakierowanej na tej specjalizacji. Zapewniono mnie, że w innej grupie również będzie kładziony na to nacisk i dodatkowo konwersacje. Byłam rozczarowana poziomem prowadzenia zajęć. Zajęcia na native speakerem oraz zajęcia z konwersacji nie weryfikowały nasze poziomo ani błędów po stronie gramatycznej.

Klient_DwUc

09.02.2020

Archibald Sp. z o.o.

Placówka

Warszawa, bagno 2

Nie zgadzam się (0)
W drogerii obsługa...
W drogerii obsługa klienta jest na wysokim poziomie. Konsultantki zawsze są gotowe odpowiedzieć na pytanie klienta z uśmiechem nawet gdy są zajęte inną czynnością. W przypadku powiększających się kolejek w szybkim tempie pojawia się pełna obsługa kas.

Klient_DwUc

09.02.2020

Hebe

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi