Bardzo miła i pomocna obsługa. Bardzo kompetentne podejście do klienta. Nie naciągają na siłę klienta. Zawsze rzetelnie pomagają klientowi i doradzają dodatkowe wskazówki w leczeniu.
Obsługa online jest kompetentna choć ewidentnie nastawiona tylko na swoje cele. Nie do końca konsultantka była zainteresowana pomocą, tylko miała cel sprzedaży i namolnego sprzedania. Rozmowa za każdym moim pytaniem schodziła na tor tylko sprzedania produktu, zaś moje zastrzeżenia i obawy zostały zepchnięte na bok. Rozumiem dzisiejsze czasy, że sprzedaż jest najważniejsza, ale jeśli nie ma porozumienia między konsultantem a klientem to niestety finalizacji będzie brak.
Sklep Stokrotka pomimo iż ostatnio został zmieniony, nie należy do obiektów z wyższej półki. Pomaga mu w sprzedaży na pewno sąsiedztwo sklepu Rossmann. Osobiście odwiedzam go tylko wówczas, gdy robię zakupy kosmetyczne. Niektóre ekspedientki nie są zbyt miłe i sprawiają wrażenie wiecznie przemęczonych widokiem klienta. Osobiście uważam, że jeśli ktoś nie chce być miły w obsłudze powinien zajmować się czymś innym. Zwróciłam też uwagę na ekspozycję niektórych produktów. Pieczywo po godzinie 16 jest niezbyt świeże i niestety zniechęca do zakupów. W zadowoleniu klienta ważna jest miła i profesjonalna obsługa, jakość produktów i dostępność.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.