Firma Anex działa od kilku miesięcy w Polsce w branży turystycznej i współpracuje z takimi firmami jak Wakacjepl.
Jadąc na wakacje firma zapewnia klientom bardzo dobry kontakt z rezydentem i terminowość. Można w każdej chwili liczyć na pomoc i wsparcie. Ja byłem na wakacjach w Turcji i gorąco polecam tą firmę bez żadnych obaw.
Tankuje na stacjach Circle K bardzo często jednak bardzo jestem zadowolony z obsługi w Olsztynie na ŚLIWY 2.
Miałem problem z kartą. Pan sprzedawca w okularach bez zastanowienia połączył z biurem obsługi klienta gdzie mogłem załatwić sprawę, dzięki temu uzyskałem rabat na paliwo i zjadłem darmowego hot doga.
Na tych stacjach obsługa zawsze jest szybka i sprawna. Zawsze udzielana jest też na prośbę pomoc przy tankowaniu gazu.
Polecam wizyty na tych stacjach.
Miałem bardzo miłą sytuację na stacji Paliw. Podjechałem zatankować paliwo i jak zawsze udałem się do sklepu aby uregulować płatność. Po chwili zauważyłem że zeszło mi ciśnienie z koła i postanowiłem podjechać pod kompresor.
Z regóły udaje mi się korzystać z kompresora samemu i nie mam z tym problemu, niestety tym razem nie udało mi się tego zrobić, gdyż końcówka od kompresora była uszkodzona.
Chwilę później udałem się na stację aby poprosić pracownika o pomoc. Pracownik stwierdził że jest już po pracy, ale w sumie może mi pomóc, niestety po chwili pomimo szczerych chęci pracownika, nie udało się tego zrobić i pracownik stwierdził, że niestety mi nie pomoże, najprawdopodobniej w kole jest dziura.
Na pochwałę zasługuje fakt, że pracownik był po pracy, a mimo to okazał się pomocny i starał się mi z życzliwości pomóc, na dodatek podał mi numer do wulkanizacja 24 h i podpowiedział abym zadzwonił , bo w tej sytuacii nie widzi innego wyjścia
Oby więcej takich pracowników na stacjach chętnych do pomocy. Pracownik nie musiał tego robić, ale to zrobił. Przypuszczam, że postawił się w mojej sytuacji, stąd taka inicjatywa. Jeszcze raz ogromna pochwała za chęci i okazaną mi życzliwilość.
Po wejściu do salonu W.Kruk zauważyłem dwóch pracowników zajmujących się pracą. Sprzedawca, który mnie nie obsługiwał, był obecny obok i uzupełniał dokumentację.
Po ok. 30 sekundach od wejścia pracownik przywitał się ze mną słowami dzień dobry i zadał pytanie, w czym mogę panu pomóc, na co ja odpowiedziałem, że poszukuję zawieszki do łańcuszka.
Sprzedawca zadał pytanie Jaki rodzaj łańcuszka czy srebrny, czy złoty jaka wielkość, a następnie zapytał, dla kogo ma być biżuteria, odpowiedziałem, że na prezent dla mamy i w tym momencie sprzedawca zaprosił mnie do gabloty.
Po podejściu do gabloty sprzedawca zwrócił moją uwagę na prezentowane tam zawieszki i wyjął jeszcze cały pęk z gabloty.
W momencie, kiedy nie mogłem się zdecydować na konkretny model, zapytałem pracownika, na który model, rodzaj najchętniej decydują się klientki, na co pracownik odpowiedział, że różnie, zależy od preferencji klientów.
Po wybraniu jednej z trzech wcześniej przeze mnie wybranych zawieszek sprzedawca zapytał, jaka jest moja decyzja i zaprosił mnie do kasy.
Przy kasie przed opłaceniem zakupu pracownik precyzyjną starannością zapakował produkt, przy tym poinformował mnie o promocjach i rabatach dostępnych po pobraniu aplikacji W.Kruk i na koniec pożegnał się ze mną słowami, dziękuję i zapraszam.
Po dzisiejszej wizycie jestem zadowolony z zakupów i wiem, że powrócę do tego sklepu, ze względu na miłą i sprawną obsługę.
Odwiedzając piekarnię Szabelski, mam wrażenie, że pracownicy tam pracujący pracują z wyboru i z pasji do cukiernictwa.
Sprzedawcy chętnie doradzają w wyborze odpowiedniego ciasta, opowiadają o składzie produktów i w dni z degustacją zdarza się, że można spróbować np. ich autorskiego wykonania czekolady.
Cały lokal zadbany, czysty, odpowiednio zaopatrzony w produkty ciasta pieczywo czekolady, a pracownicy uprzejmi i kompetentni.
Od wejścia do lokalu rzuca się w oczy tablica z menu i ulotki z rozpisanymi obiadami na cały miesiąc, codziennie jest kilka dań do wyboru, do tego dobrze wyeksponowane posiłki za witryną. Zawsze możliwość wyboru co najmniej dwóch dań i 3 rodzaje surówek. Lokal czysty zadbany. Dzięki temu, że dania podawane są w jednorazowych opakowaniach, nie ma brudnych naczyń które, rzucałyby się w oczy klientom. Obsługa uśmiechnięta i miła a zestawy obiadowe w dobrej cenie.
Gorąco polecam.
Wizyta w lokalu przebiegła w przyjaznej atmosferze, sprzedawca w miły sposób poinformował mnie o promocji pizzy duża za jedyne 19,99 zł i na koniec wspomniał o czasie oczekiwania na zamówiony produkt. Zarówno przy kasie, jak i w strefie klienta panował porządek, stoliki równo ustawione, okna podłoga i blaty stołów czyste, bez zastrzeżeń.
Na duży plus zasługuję fakt, iż wizualizacja lokalu daje możliwość obserwowania całego procesu przygotowania pizzy od zagniatania ciasta, po włożenie go do pieca. Możliwość zamówienia pizzy online i odbioru na miejscu.
Całe kino usytuowane w bardzo dobrej lokalizacji na terenie jednego z centrum handlowych w Olsztynie. Jakość obsługi bardzo dobra, zamówienie przyjęte w bardzo krótkim czasie z zadowoleniem i uśmiechem kasjera. Wygodne miejsca do siedzenia w poczekalni, jak również genialny kącik dla dziecka.
Sale kinowe czyste i klimatyzowane.
Bardzo dobra obsługa, kasjerzy są mili, uśmiechnięci i zaangażowani w dobór najodpowiedniejszego produktu. Wnętrze lodziarni jest zadbane i czyste. Produkty sprostają wymogom najbardziej wymagającego klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.