Opinia użytkownika: Klient_AQQk
Dotycząca firmy: W.Kruk
Treść opinii: Po wejściu do salonu W.Kruk zauważyłem dwóch pracowników zajmujących się pracą. Sprzedawca, który mnie nie obsługiwał, był obecny obok i uzupełniał dokumentację. Po ok. 30 sekundach od wejścia pracownik przywitał się ze mną słowami dzień dobry i zadał pytanie, w czym mogę panu pomóc, na co ja odpowiedziałem, że poszukuję zawieszki do łańcuszka. Sprzedawca zadał pytanie Jaki rodzaj łańcuszka czy srebrny, czy złoty jaka wielkość, a następnie zapytał, dla kogo ma być biżuteria, odpowiedziałem, że na prezent dla mamy i w tym momencie sprzedawca zaprosił mnie do gabloty. Po podejściu do gabloty sprzedawca zwrócił moją uwagę na prezentowane tam zawieszki i wyjął jeszcze cały pęk z gabloty. W momencie, kiedy nie mogłem się zdecydować na konkretny model, zapytałem pracownika, na który model, rodzaj najchętniej decydują się klientki, na co pracownik odpowiedział, że różnie, zależy od preferencji klientów. Po wybraniu jednej z trzech wcześniej przeze mnie wybranych zawieszek sprzedawca zapytał, jaka jest moja decyzja i zaprosił mnie do kasy. Przy kasie przed opłaceniem zakupu pracownik precyzyjną starannością zapakował produkt, przy tym poinformował mnie o promocjach i rabatach dostępnych po pobraniu aplikacji W.Kruk i na koniec pożegnał się ze mną słowami, dziękuję i zapraszam. Po dzisiejszej wizycie jestem zadowolony z zakupów i wiem, że powrócę do tego sklepu, ze względu na miłą i sprawną obsługę.