Opinia użytkownika: Klient_AQQk
Dotycząca firmy: Circle K
Treść opinii: Miałem bardzo miłą sytuację na stacji Paliw. Podjechałem zatankować paliwo i jak zawsze udałem się do sklepu aby uregulować płatność. Po chwili zauważyłem że zeszło mi ciśnienie z koła i postanowiłem podjechać pod kompresor. Z regóły udaje mi się korzystać z kompresora samemu i nie mam z tym problemu, niestety tym razem nie udało mi się tego zrobić, gdyż końcówka od kompresora była uszkodzona. Chwilę później udałem się na stację aby poprosić pracownika o pomoc. Pracownik stwierdził że jest już po pracy, ale w sumie może mi pomóc, niestety po chwili pomimo szczerych chęci pracownika, nie udało się tego zrobić i pracownik stwierdził, że niestety mi nie pomoże, najprawdopodobniej w kole jest dziura. Na pochwałę zasługuje fakt, że pracownik był po pracy, a mimo to okazał się pomocny i starał się mi z życzliwości pomóc, na dodatek podał mi numer do wulkanizacja 24 h i podpowiedział abym zadzwonił , bo w tej sytuacii nie widzi innego wyjścia Oby więcej takich pracowników na stacjach chętnych do pomocy. Pracownik nie musiał tego robić, ale to zrobił. Przypuszczam, że postawił się w mojej sytuacji, stąd taka inicjatywa. Jeszcze raz ogromna pochwała za chęci i okazaną mi życzliwilość.