Pierwsze wrażenia po wejściu do sklepu: Sklep na ogół czysty i uporządkowany, produkty dodatkowe tj. etui na telefon - zauważalne pustki. Pracownicy dobrze zarządzali kolejką, zostałem przywitany kiwnięciem głowy po wejściu do sklepu. Konsultant nie mógł się mną od razu zająć ze względu na wspomnianą kolejkę, Potrzebowałem duplikatu karty i wyłączenia usług premium - zostałem obsłużony bez większych problemów. Nie zostały mi zaproponowane dodatkowe produkty - pomimo, że kończą mi się raty na telefon.
Pierwsze wrażenie po wejściu do sklepu było dobre, sklep był dotowarowany. Natomiast jeżeli chodzi obsługę to ekspedienci nie wyrażali zainteresowania klientem, "dzień dobry" Pani przy kasie powiedziała "pod nosem", nie przywitała mnie uśmiechem.
Po wejściu do salonu panował porządek i zostałem od razu zauważony przez doradcę. Doradca przedstawił mi ofertę konta osobistego w sposób zrozumiały, zachęcił mnie promocją dzięki, której mój aktualny kredyt gotówkowy może stać się tańszy gdy założę konto osobiste - konto założyłem
Minusem, który rzucił mi się w oczy to brak zarządzania kolejką, chociażby poinformowanie o czasie oczekiwania, czy w ogóle zauważenia klienta. (kolejka powstała podczas, gdy doradca mnie obsługiwał).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.