Zgłaszałam już drugą reklamację na infolinię dotyczącą sieci era i jej zasięgu konkretnie w Jelczu-Laskowicach. Normalnie po 90 godzinach jest odpowiedz ale w moim przypadku po 90 godzinach przychodziła informacja, że jest to bardziej poważny problem i wymaga dłuższego czasu oczekiwania na wyjaśnienie. Ten sam komunikat miał miejsce w przypadku obu reklamacji w dniu dzisiejszym otrzymałam odpowiedź że wszystko zostało sprawdzone, a problemy były najwidoczniej chwilowe. Rozbraja mnie podejscie operatora. Rachunek mam koszmarny gdyż do każdego muszę kilkakrotnie dzwonic, ale PTC ERA nie widzi problemu. Trwa to już 2 miesiące i stoję w punkcie wyjścia. NIe polecam już ERA GSM gdzie zawsze mówiłam że to super siec.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.