Lubię sieć tk maxx, ponieważ można znaleźć tam oryginalne produkty, kosmetyki znanych marek, wszystko w przystępnych cenach. Często udaję się tam po prezenty dla najbliższych. Sklep w zielonych arkadach ma dodatkowy atut- swoją powierzchnię. Jeat dwupiętrowy dzięki czemu może pomieścić tak dużą ilość towarów. Niestety produkty często znajdują się w nieładzie, zwłaszcza kosmetyki. Obsługa jest mało widoczna, co stanowi problem gdy chcę poprosić o pomoc.
Podsumowując- ciekawy, duży sklep, ale myślę że funkcjonowałby lepiej gdyby pracowało w nim więcej osób.
Wybrałam się do Media Expert celem zakupu golarki elektrycznej. Nie znam się na tego typu produktach, dlatego poprosiłam o pomoc pracownika. Pracownik ten powiedział, że zawoła osobę odpowiedzialną za ten dział. Po długim czasie oczekiwania pojawił się doradca klienta. Jego odpowiedzi były zdawkowe, w ogóle nie był zainteresowany pomocą, chciał jak najszybciej zakończyć rozmowę. Zrezygnowałam z zakupów w tym sklepie, mimo że wchodząc do niego byłam zdecydowana na zakup.
Bardzo dobrze. Zdecydowanym plusem sieci Hebe jest dość duży wybór kosmetyków naturalnych (do których przekonuje się coraz więcej osób) w porównaniu do innych drogerii. Brakuje mi dużych akcji promocyjnych (np. takich jak w drogeriach Rossmann).
Rewelacyjnie. Lidl jest obecnie najlepszą siecią supermarketów na rynku. W sklepach jest bardzo duży wybór produktów świetnej jakości, w przystępnych cenach. W każdym ze sklepów jest bardzo czysto i schludnie. Dodatkowym plusem są akcje tematyczne, które przyciągają wielu klientów. Widać, że sieć Lidl wciąż zmienia się na lepsze, ma bardzo dobre kampanie reklamowe, podąża za zmieniającymi się wymaganiami klientów (np.wprowadzając duży wybór zdrowej żywności i gotowych produktów obiadowych).
Super. Nie mam nic do zarzucenia sieci Lidl. Bardzo dobra jakość produktów w przystępnych cenach. Podobają mi się akcje tematyczne (chociaż od pewnego czasu są coraz mniej zróżnicowane).
OK. Kaufland od wielu lat nie zmienia się. Sklepy tej sieci są zbyt duże, trudno jest w nich znaleźć poszukiwane produkty. Brak produktów tematycznych zmieniających się regularnie zniechęca mnie do odwiedzenia tego sklepu. Ceny mało konkurencyjne.
Dobrze. Po zakupach w tej firmie bardzo często dostaję smsy z aktualnymi promocjami. Rozumiem ten sposób reklamy, jednak w przypadku tej firmy staje się to uciążliwe przez dużą ilość otrzymywanych wiadomości.
Słabo. Wiedza pracowników na temat kosmetyków jest na bardzo niskim poziomie (doświadczyłam tego wielokrotnie, w różnych sklepach). Uważam, że powinny zostać wprowadzone obowiązkowe szkolenia dla pracowników w tym zakresie. Poza tym często spotykam się z dużymi kolejkami w tej sieci, mimo że nie ma aż tak wielu klientów (słaba organizacja obsługi klienta przy kasie).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.