Byłam dzis na zakupach w sklepie z sieci Caffefour.
Mimo że dobór towarów jest różnorodny,każdy znajdzie tu czego potrzebuje to jakość obslugi jest fatalna(czy to domena tej sieci?).
2 kasy otwarte i oczywiscie kolejka skazujaca kilenta na czekanie minimum 30min.
na stoisku warzywa-owoce skonczyl sie papier w wadze,podeszlam do pani pracujacej na kasie(najlatwiej je znalesc) i poprosilam o pracownika ktory ten papier wymieni.po 20 min zrezugnowalam z zakupu owocow i warzyw.
pani na kasie nie potrafila poradzic sobie z pbsluga kasy,zle wpisywala kody,ceny sie nie zgadzaly.
w tak zwanym "dziale obslugi klienta"nikogo nie bylo poniewaz pani siedziala na drugiej kasie.pracownik tego dzialu obsluguje jednoczesnie stoisko z alkoholami,rozmawialam z malzenstwem ktore chcialo zakupic alkohol,czekali na pania 15min.po przybyciu na stoisko pani byla bardzo niezadowolona ze ktos jej przeszkadza.byla opryskliwa i mopnosylabami odpowiadala na zadawane pytania.nie dowiedzialam sie wiec kiedy bedzie w koncu katalog z nagrodami ktore mozna otrzymac za punkty.
jak zwykle zakupy w tym sklepie mnie zmeczyly.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.