Opinie użytkownika (12)

Pracownicy często z...
Pracownicy często z własnej inicjatywy proponują swoją pomoc. Polecają produkty, które cieszą się popularnością wśród klientów.

Karolina_2297

30.10.2019

Hebe

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy mili, pomocni....
Pracownicy mili, pomocni. Obsługa szybka i sprawna.

Karolina_2297

29.10.2019

E.Leclerc

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy ze względu...
Pracownicy ze względu na odzież firmową są od razu dostrzegalni - łatwo ich w ten sposób zaczepić i poprosić o pomoc w odnalezieniu towaru.

Karolina_2297

27.10.2019

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy kompetentni, przekazują...
Pracownicy kompetentni, przekazują informacje bardzo merytorycznie.

Karolina_2297

21.10.2019

TAURON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy skoncentrowani jedynie...
Pracownicy skoncentrowani jedynie na obsłudze przy stanowisku. Po wejściu do sali ćwiczeń brak pomocy w obsłudze maszyn do ćwiczeń.

Karolina_2297

21.10.2019

Fabryka Formy

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy nie proponują...
Pracownicy nie proponują z własnej inicjatywy swojej pomocy. Zapytani chętnie udzielają porad.

Karolina_2297

20.10.2019

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy zaangażowani w...
Pracownicy zaangażowani w swoją pracę. Serdeczni, uśmiechnięci - życzą swoim klientom miłego dnia.

Karolina_2297

20.10.2019

LIDL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Sklep posiada bogate...
Sklep posiada bogate wyposażenie - pracownicy najczęściej zajmują się wykładaniem towaru i obsługą przy kasie.

Karolina_2297

19.10.2019

Pepco

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy chętnie udzielają...
Pracownicy chętnie udzielają informacji, oferują swoim klientom próbki kosmetyków.

Karolina_2297

17.10.2019

Dr.Max

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pracownice często oferują...
Pracownice często oferują produkty promocyjne. Zachęcają do indywidualnych zamówień wyrobów swojej marki.

Karolina_2297

17.10.2019

PSS Społem

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
UPC -Call CenterZmieniłam...
UPC -Call CenterZmieniłam miejsce zamieszkania i zadzwoniłam do znanej firmy UPC w celu zapoznania się z ofertą świadczenia usług telekomunikacyjnych. Specjalista w rozmowie zaprezentował standardy obsługi na najwyższym poziomie. W sposób świadomy i umiejętny zastosował wszystkie techniki sprzedażowe: badanie potrzeb, język korzyści, dążenie do finalizacji. Wykazał się wysoką znajomością produktową -ofertę handlową przedstawił na przykładzie obserwacji i własnych spostrzeżeń.Kompetencje pracownika przewyższyły moje oczekiwania.

Karolina_2297

16.11.2016

UPC

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Media Expert -zainteresowana...
Media Expert -zainteresowana byłam zakupem nowej pralki. Sprzedawca w prezentacji skupił się głównie na cenie produktu – zakładając, że chce jak najmniej płacić. Sprzedawca nie dopasował oferty indywidualnie do moich potrzeb. Nie otrzymałam wszystkich informacji o cechach i zaletach produktu. Moim zdaniem pracownik nie prezentował wzorcowych kompetencji sprzedażowych. Zabrakło wiedzy merytorycznej i umiejętności komunikacyjnych.

Karolina_2297

16.11.2016

Media Expert

Placówka

Kalisz, Poznańska 121

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi