Opinie użytkownika (9)

Trudno znaleźć pracownika...
Trudno znaleźć pracownika danego działu, a jak już się znajdzie to zazwyczaj nic nie wie albo słabo mowi po polsku.

Karina_125

31.12.2021

OBI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy z konkretną...
Pracownicy z konkretną wiedzą, potrafią doradzić.

Karina_125

31.12.2021

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy z konkretną...
Pracownicy z konkretną wiedza, potrafią doradzić.

Karina_125

31.12.2021

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zawsze obsługa na...
Zawsze obsługa na wysokim poziomie.

Karina_125

31.12.2021

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wszystko sprawnie I...
Wszystko sprawnie I konkretnie, uproszczone formy o slugi-wszystko można załatwić oneline. Miałam tez okazję likwidować szkody i wszystko odbyło się szybko i sprawnie. Polecam

Karina_125

31.12.2021

Allianz

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Płatna infolinia, kiepska...
Płatna infolinia, kiepska obsługa w salonach. Pracownicy niedobrze formowani, każdy mowi co innego. Przy przedłużaniu umowy przedstawiają inne warunki a potem okazuje się coś innego.

Karina_125

31.12.2021

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Na minus:...
Fatalnie. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Karina_125

30.06.2016

BSH

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Karina_125

30.06.2016

INEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Karina_125

30.06.2016

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi