Jakiś czas temu odwiedziłam placówę PZU Życie w Pyrzycach. Byłam mile zaskoczona, gdyż nie spodziewałam się takiej poprawy jakości opbsługi. Miałam złe wspomnienia sprzed kilku lat gdzie musiałam kilka dni załatwiać jedną sprawę. Teraz wszystkie panie były bardzo miłe i potrafiły odpowiedzieć na zadawane pytania. nie musiałam długo czekać w kolejce chyba, że to tylko fart. Wcześniej to był jeden z problemów, wiecznie kolejki i długi czas oczekiwania. jedyne co mnie zaniepokoiło to brak odrebnego miejsca na zapłatę za ubezpieczenie. estetyczniej by to wyglądało. Ogólnie jestem zadowolona z wizyty w tej placówce.
Zaglądam do tego banku dość często i z moich obserwacji wynika, że raczej wszystko jest wporządku. Miła obsługa, miejsce zadbane, oferty atrakcyjne. Jedyne co mnie zaniepokoiło to nieystarczająca wiedza personelu. Nie zawsze potrafią odpoweidzieć na zadane pytania. Klienci nie są powiadamiani o wszystkich zmianach, które ich dotyczą. Np. zmiana oprocentowania kredytu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.