Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Fatalnie. Problemy z załatwieniem prostej sprawy, która ciągnie się już od ponad pół roku. Każdy pracownik rozpoczyna ją od początku.Na plus: Wygląd miejsca obsługi.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: Organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Oferta,cena,asortyment.
Sklep był czysty, na półkach panował porządek. Po moim wejściu do sklepu Pani z obsługi uśmiechnęła się i zaproponowała pomoc. Przedstawiła produkty, o które prosiłam oraz zaproponowała inne starając się przedstawić, jak najwięcej produktów z oferty sklepu. Pod koniec wizyty grzecznie się pożegnała.
Punkt obsługi klienta T-mobile odwiedziłam w celu wymiany karty sim. W tym dniu niestety nie działał system. Obsługa informowała nowo przybyłych klientów, że system nie działa i część aktywności z tym związanych nie może być wykonana. Po odczekaniu chwili tak samo okazało się w moim przypadku. Po około godzinie wróciłam do punktu, sprawdzić, czy coś się zmieniło. Została obsłużona poza kolejką.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.