Opinie użytkownika (9)

Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.

Justyna_1771

30.08.2016

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Justyna_1771

30.08.2016

Pekao SA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Justyna_1771

30.08.2016

ERGO Hestia

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Problemy z...
Fatalnie. Problemy z załatwieniem prostej sprawy, która ciągnie się już od ponad pół roku. Każdy pracownik rozpoczyna ją od początku.Na plus: Wygląd miejsca obsługi.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Justyna_1771

30.08.2016

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: Organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Justyna_1771

27.07.2016

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Oferta,cena,asortyment.

Justyna_1771

27.07.2016

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Justyna_1771

27.07.2016

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Sklep był czysty,...
Sklep był czysty, na półkach panował porządek. Po moim wejściu do sklepu Pani z obsługi uśmiechnęła się i zaproponowała pomoc. Przedstawiła produkty, o które prosiłam oraz zaproponowała inne starając się przedstawić, jak najwięcej produktów z oferty sklepu. Pod koniec wizyty grzecznie się pożegnała.

Justyna_1771

09.06.2015

W.Kruk

Placówka

Warszawa, Puławska 2

Nie zgadzam się (1)
Punkt obsługi klienta...
Punkt obsługi klienta T-mobile odwiedziłam w celu wymiany karty sim. W tym dniu niestety nie działał system. Obsługa informowała nowo przybyłych klientów, że system nie działa i część aktywności z tym związanych nie może być wykonana. Po odczekaniu chwili tak samo okazało się w moim przypadku. Po około godzinie wróciłam do punktu, sprawdzić, czy coś się zmieniło. Została obsłużona poza kolejką.

Justyna_1771

09.06.2015

T-Mobile

Placówka

Warszawa, Górczewska 124

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi