Jestem zadowolona z obsługi. Konsultanci są uprzejmi, pomocni i odpowiadają na pytania wyczerpująco. Nie zdarzyło mi się długo czekać na połączenie, ani nie spotkałam się z żadnym problemem z udzieleniem mi informacji.
Dzień dobry, dziękuję za opinię na temat jakości usług mBanku. Cieszę się, że tak pozytywnie ocenia Pani naszą pracę. Opinie klientów są dla nas cennym źródłem informacji. W razie pytań proszę odwiedzić jedną z naszych placówek lub zadzwonić na mLinię pod numerem 0 801- 300- 800. Chętnie pomożemy.
Z pozdrowieniami Aleksandra Pińska, mBank
Dobrze. Bezproblemowa, podstawowa...
Dobrze. Bezproblemowa, podstawowa obsługa, tanie usługi, choć zdają się nieco odbiegać od jakości konkurencji. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.