Świetnie. Miałam przyjemność być obsługiwana przez Panią, która nie miała zbyt dużej wiedzy na temat tego, o czym rozmawiałyśmy (możliwe, że dopiero rozpoczęła pracę lub niedawno objęła owe stanowisko) często musiała prosić o pomoc inną pracownicę banku. Ale obsługa bardzo miła, pomocnaNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry, dziękujemy za przedstawioną opinię. Cały czas wprowadzamy zmiany organizacyjne, modernizujemy placówki, szkolimy pracowników i dostosowujemy naszą ofertę do potrzeb Klientów. Pozdrawiamy, PKO Bank Polski.
Rewelacyjnie. Ogólnie obsługa...
Rewelacyjnie. Ogólnie obsługa w banku jest ok, pomijam fakt organizacji, często długich kolejek w oddziałach, gdzie jest dużo klientów. Obsługa ze strony personelu bardzo miła, uprzejma, starają się nawiązać rozmowę, luźną, nie stricte biznesowąNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Świetnie. Miałam "przyjemność" bardzo długo czekać na podejście pracownika do kasy. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Zbyt szeroki asortyment, wszystkiego jest po trochu, a konkretnej rzeczy tak naprawdę mały wybór. Nawet obsługa sklepu nie potrafiła dokładnie określić czy mają to, czego potrzbuję i gdzie mogłoby być zlokalizowane (potrzebowałam bańki na wodę z atestem na napój do spożycia). Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Chciałam kupić kapcie dla dziecka. Powiedziałam Pani pracującej w sklepie, jakie kapcie mnie interesują i w jakim rozmiarze. Pani zadała mi kilka dodatkowych pytań, czy dziecko już chodziło w danym modelu, bo jeśli nie, to warto przyjechać z dzieckiem. Pomimo, że nie było w sklepie kapci takich, jakie potrzebowałam czułam ze strony Sprzedawczyni zainteresowanie tym, co potrzebuję i zaangażowanie w pomoc w zakupach. Zapytałam też o inny model bucików, Pani opowiedziała mi o zaletach bucików. Zaproponowała, żeby przyjść do sklepu w innym dniu w celu kupienia kapci, których rozmiaru aktualnie nie było
Zapytałam Panią pracującą w 5.10.15 czy posiadają jakieś kurtki na jesień dla dwulatka, Pani poza tym, że wskazała mi gdzie znajdę to, czego szukam, podjęła ze mną rozmowę na temat owych kurtek. Która ma jaką zaletę, co do tej kurtki mogłabym dokupić. Czułam, że rozmawiam z osobą, która naprawdę zna się na tym, co robi i lubi to.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.