Opinie użytkownika (10)

Świetnie. Miałam przyjemność...
Świetnie. Miałam przyjemność być obsługiwana przez Panią, która nie miała zbyt dużej wiedzy na temat tego, o czym rozmawiałyśmy (możliwe, że dopiero rozpoczęła pracę lub niedawno objęła owe stanowisko) często musiała prosić o pomoc inną pracownicę banku. Ale obsługa bardzo miła, pomocnaNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Justyna_1662

01.09.2016

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
30.10.2021
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękujemy za przedstawioną opinię. Cały czas wprowadzamy zmiany organizacyjne, modernizujemy placówki, szkolimy pracowników i dostosowujemy naszą ofertę do potrzeb Klientów. Pozdrawiamy, PKO Bank Polski.
Rewelacyjnie. Ogólnie obsługa...
Rewelacyjnie. Ogólnie obsługa w banku jest ok, pomijam fakt organizacji, często długich kolejek w oddziałach, gdzie jest dużo klientów. Obsługa ze strony personelu bardzo miła, uprzejma, starają się nawiązać rozmowę, luźną, nie stricte biznesowąNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Justyna_1662

30.08.2016

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
28.09.2021
Odpowiedź firmy
Justyna, dziękujemy za Twoją opinię - cieszymy się, że tak wysoko nas oceniasz. Twoje zadowolenie to dla nas powód do dumy :-)
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Justyna_1662

27.07.2016

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Miałam "przyjemność"...
Świetnie. Miałam "przyjemność" bardzo długo czekać na podejście pracownika do kasy. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Justyna_1662

27.07.2016

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Zbyt...
Bardzo dobrze. Zbyt szeroki asortyment, wszystkiego jest po trochu, a konkretnej rzeczy tak naprawdę mały wybór. Nawet obsługa sklepu nie potrafiła dokładnie określić czy mają to, czego potrzbuję i gdzie mogłoby być zlokalizowane (potrzebowałam bańki na wodę z atestem na napój do spożycia). Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Justyna_1662

27.07.2016

JULA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Justyna_1662

27.07.2016

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Justyna_1662

27.07.2016

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Justyna_1662

27.07.2016

Wizzair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Chciałam kupić kapcie...
Chciałam kupić kapcie dla dziecka. Powiedziałam Pani pracującej w sklepie, jakie kapcie mnie interesują i w jakim rozmiarze. Pani zadała mi kilka dodatkowych pytań, czy dziecko już chodziło w danym modelu, bo jeśli nie, to warto przyjechać z dzieckiem. Pomimo, że nie było w sklepie kapci takich, jakie potrzebowałam czułam ze strony Sprzedawczyni zainteresowanie tym, co potrzebuję i zaangażowanie w pomoc w zakupach. Zapytałam też o inny model bucików, Pani opowiedziała mi o zaletach bucików. Zaproponowała, żeby przyjść do sklepu w innym dniu w celu kupienia kapci, których rozmiaru aktualnie nie było

Justyna_1662

04.09.2014

BARTEK

Placówka

Szczecin, Niepodległości 26

Nie zgadzam się (0)
Zapytałam Panią pracującą...
Zapytałam Panią pracującą w 5.10.15 czy posiadają jakieś kurtki na jesień dla dwulatka, Pani poza tym, że wskazała mi gdzie znajdę to, czego szukam, podjęła ze mną rozmowę na temat owych kurtek. Która ma jaką zaletę, co do tej kurtki mogłabym dokupić. Czułam, że rozmawiam z osobą, która naprawdę zna się na tym, co robi i lubi to.

Justyna_1662

04.09.2014

5.10.15.

Placówka

Szczecin, al. Bohaterów Warszawy 42

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi