Auchan przy Chodźki, dawniej Real. Kolejki, kolejki, kolejki... Jak od zawsze. Myślałam, że po przejęciu przez Auchan coś się zmieni, ale niestety nic... Obsługa w czwartek, godziny popołudniowe, pełno ludzi. Na 27 kas - otwartych...7!!! Do każdej kasy co najmniej 8 osób, większość z pełnymi wózkami. Alejką za kasami przejścia brak, bo kolejki aż do regałów sięgają. No masakra. Robię tam zakupy, bo to mój najbliższy market i przejazd np. do Tesco zajmie jeszcze więcej czasu, ale to stanie w kolejkach jest strasznie zniechęcające.Plus dla Pana, który zważył mi pomidory :)
Bardzo miła obsługa, pani potrafiła doradzić kilka produktów, które spełniały moje oczekiwania, jednak decyzja ostateczna pozostała dla mnie, nic nie było siłą narzucane.
Duży sklep, bardzo bogaty asortyment w atrakcyjnych cenach. Dzięki metrażowi zakupy robi się bardzo wygodnie, ponieważ alejki są szerokie i nie trzeba się przeciskać między półkami a innymi klientami. Minusem było dość długie oczekiwanie w kolejce do kasy, jednak spowodowane ono było głównie sporą ilością klientów, ponieważ większość kas było otwartych.
Bardzo pozytywna ocena wizyty. Mimo dużej ilości klientów nie było problemu z odnalezieniem pracownika, który był chętny, aby udzielić porady i pomocy. Obsługa bardzo miła i sprawna. Na plus z punktu widzenia sprzedaży było zaproponowanie przez kasjerkę promocyjnych produktów przy kasie (produkt dobry i niedrogi, przez co zdecydowałam się na dodatkowy zakup). Jako bardzo miły dodatek oceniam gratisy w postaci próbek dorzuconych do zakupów (spakowanych przez kasjerkę, co również zachęca do kolejnych wizyt). Ogólnie asortyment ciekawy i korzystne promocje.
Wygląd sklepu zachęca do dokonania zakupów, panował względny porządek, pomimo sporej ilości klientów. Asortyment ciekawy, część rzeczy już przeceniona. Minusem była według mnie za mała ilość personelu w porównaniu do ilości klientów. Trudno było odnaleźć kogoś, kto mógłby w danej chwili udzielić informacji, trzeba było czekać na "wolnego" pracownika. Na plus jednakowe stroje pracowników, dzięki czemu łatwiej było "wyłowić" ich spośród klientów. Pomimo oczekiwania na rozmowę z pracownikiem, gdy już udało mi się z jedną z pracujących tam dziewczyn porozmawiać, była ona bardzo miła, udzieliła wszystkich informacji oraz zaproponowała przyniesienie towaru z zaplecza, pomimo braku wyeksponowania na sklepie.
Rozmowa z konsultantem sieci nc+ w sprawie przedłużenia umowy. Rozmowa przeprowadzona przez pracownika profesjonalnie. Najpierw nastąpiło przedstawienie się, określenie celu rozmowy, informacja o jej nagrywaniu oraz ponowne podanie nazwiska przez konsultanta. Następnie pojawiły się pytania o moje oczekiwania, zarówno cenowe jak i programowe, głównie pytania otwarte. Po tym pracownik przedstawił ofertę dopasowaną do moich oczekiwań. Pracownik ponadto prowadził ze mną negocjacje dotyczące uszczegółowienia oferty i dodania dodatkowych kanałów. Po zakończeniu wszystkich ustaleń konsultant przeczytał treść umowy i poinformował, że zostanie ona przesłana pocztą, oraz że mam możliwość odstąpienia. Rozmowa przeprowadzona w sposób profesjonalny, ale również w miłym tonie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.