Posiadam konto w tym Banku i zdarzyło się tylko raz iż nie byłam zadowolona z obsługi. Dziś miałam problem z kontem oszczędnościowym więc byłam zmuszona odwiedzić placówkę i zastałam nowego pracownika szczerze mówiąc spodziewałam się długiej obsługi ale byłam zaskoczona Pan szybko udzielił informacji dotyczącej mojego konta i poszło bardzo sprawnie polecam ten Bank.
Będąc dziś na zakupach w sklepie "Reporter" zdziwiłam się bardzo miłą obsługą, kiedyś byłam stałą bywalczynią tej marki ale ze względu na obsługę przestałam odwiedzać, teraz jestem pod wrażeniem bo obsługa bardzo miła Pani stara się doradzać bardzo dobrze oraz obsłużyć klienta do końca po dzisiejszych zakupach jestem zadowolona i bardzo polecam.
Jestem stałą bywalczynią jeśli chodzi o tankowanie tam auta i zawsze jestem miło obsłużona, kasjerzy zawsze pytają o wszystko i proponują to co powinni udzielają wszelkich informacji nawet pomagają jeśli jest problem nawet przy myjni.
Polecam tam tankowanie na pewno nikt się nie zawiedzie.Pozdrawiam
Wizyta w salonie dotyczyła zmiany abonamentu internetu z którego w tej firmie korzystam.Pan obsługujący udzielił mi wszelakich informacji dotyczących obniżenia rachunku promocji oraz innych propozycji, Pan bardzo jaśnie i wyraznie przedstawił wszystko nie mam żadnych zarzutów co do wizyty i jakości obsługi w tym punkcie Plusa.
Polecam
Zbliżają się się święta dużymi krokami więc pora na prezenty ja wybrałam się do jednej z sieci Empik w Arkadii, borykając się z wyborem prezentu podeszłam do pani obsługującej chyba książki z zapytaniem czy mogła by mi pomóc w wyborze szczerze byłam zaskoczona i do razu udała się ze mną do Regałów książkowych raczej Nie była z tego działu bo za bardzo nie wiedziała co doradzić ale szczerze pochwalam tą Panią że była tak uprzejma pomimo nie wiedząc nic na temat literatury nawet mi dobrze doradziła wielki + dla tej Pani za odwagę co podejrzewam iż Dyrekcja by tego nie pochwaliła ale klient nasz Pan ;) Łatwo można było się poruszać iż książki były świetnie poukładane alfabetycznie więc nie było możliwości pogubienia się w tym sklepie panuje prawdziwa świąteczna atmosfera Pan przy kasie bardzo uprzejmy i nie było kolejek bo każda kasa była obsługiwana.
Miłych zakupów
Pozdrawiam
Wchodząc do sklepu marki Orsay jestem tam stałą bywalczynią, obsługa nigdy mnie nie atakowała od razu po przekroczeniu linii sklepu klient jest dyskretnie obserwowany i po jakimś czasie ekspedientka miło pyta się czy w czymś pomóc wiec mam czas na rozejrzenie się co się znajduje na wieszakach i ewentualnego przemyślenia a potem doradzenia przez obsługę. W sklepie jest zawsze miła atmosfera opiewająca na uprzejmości obsługi oraz poukładanego i posortowanego towaru, ubrania nie oblegają wieszaków które sa przy przymierzalniach bo natychmiast są opróżniane przez obsługę.
Dziękuję i pozdrawiam
Jeśli chodzi o obsługę na dziale wędlin Pani bardzo miła chwali się jakość obsługi nawet w doradzaniu co do wyboru produktu, w sklepie panuje porządek, wszystko jest na swoim miejscu nie pozastawiane towarem. Do Pań kasjerek nie mam żadnych zarzutów obsługa bardzo sympatyczna. Bardzo miła atmosfera
Pozdrawiam
Ostatnio widziałam się ze znajomą w Restauracji PH zamówiłyśmy pizzę obsłużono nas dobrze czas oczekiwania na posiłek w normie natomiast zaskoczyły mnie brudne sztućce nie tylko moje ale znajomej też zwróciłam uwagę kelnerce zamieniła ale nie w lepszym stanie.Rozumiem że na taką ilość gości jaka przychodzi nie jesteśmy wstanie wszystkiego sprawdzić ale jeśli nawet zmywarki nie domywają to przed podaniem posiłku uważam że powinno się sprawdzać sztućce to tylko uwaga z mojej strony ja nie mam dobrego wspomnienia z tej restauracji chociaż uwielbiam ich wypieki jeśli chodzi o pizze.
Pozdrawiam
Byłam zainteresowana kupnem płaszcza na zimę, krzątając się po sklepie Pani podeszła do mnie i miło zapytała czy w czymś pomóc :) po moim zapytaniu wskazała gdzie mogę znalezć to co mnie interesuje wskazała gzie sa przymierzalnie,w trakcie mierzenia Pani odwiedzała mnie i pytała czy wszystko dobrze następnie obsłużyła mnie już inna Pani przy kasie.
Jeśli chodzi o personel panuje tam ciepła atmosfera że chętnie się wraca do tego punktu czyli klient jest zadowolony z obsługi.
Dziękuje i pozdrawiam
Przejazdem zajechałam na stacje Bp ponieważ wcześniej zakupiłam żarówkę na fakturę i zle została wypisana pomimo że podałam Pani adres firmy na kartce. Z tego względu odwiedziłam stację ponownie w celu jej poprawienia. Byłam po godzinie 20. obsługa powiedziała że nie może mi poprawić ponieważ nie ma dyrektora żebym przyjechała sobie kiedy indziej.Więc rzekłam iż jestem z Gdańska i mam teraz specjalnie przyjechać po fakturę...? więc drugi Pan odparł że nic na to nie poradzi że to mój problem :-0 Więc zadałam pytanie czy każdemu klientowi tak odpowiada który tankuje np. paliwo na fakturę.
Moje spostrzeżenia obsługi tej stacji są na poziomie 0
Uważam iż personel nie jest odpowiednio przygotowany ewentualnie robi łaskę że pracuje.
Dziękuje i pozdrawiam ;)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.