Opinia użytkownika: Joanna_1670
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Przejazdem zajechałam na stacje Bp ponieważ wcześniej zakupiłam żarówkę na fakturę i zle została wypisana pomimo że podałam Pani adres firmy na kartce. Z tego względu odwiedziłam stację ponownie w celu jej poprawienia. Byłam po godzinie 20. obsługa powiedziała że nie może mi poprawić ponieważ nie ma dyrektora żebym przyjechała sobie kiedy indziej.Więc rzekłam iż jestem z Gdańska i mam teraz specjalnie przyjechać po fakturę...? więc drugi Pan odparł że nic na to nie poradzi że to mój problem :-0 Więc zadałam pytanie czy każdemu klientowi tak odpowiada który tankuje np. paliwo na fakturę. Moje spostrzeżenia obsługi tej stacji są na poziomie 0 Uważam iż personel nie jest odpowiednio przygotowany ewentualnie robi łaskę że pracuje. Dziękuje i pozdrawiam ;)