Opinie użytkownika (11)

Dziś wybrałam się...
Dziś wybrałam się na zakupy do Lidla w Łańcucie. Byłam zaskoczona szybka obsługą. Mimo wzmożonego ruchu przedświątecznego. Obsługa sprawna i miła.Towar estetycznie poukładany, na półkach ceny widoczne i dopasowane do odpowiednich produktów. Polecam Lidl w Łańcucie, można tam zrobić dobre zakupy, w szybkim czasie dzięki sprawnej obsłudze.

Joanna_1420

07.12.2010

LIDL

Placówka

Łańcut, Armii Krajowej 13

Nie zgadzam się (2)
Byłam dziś na...
Byłam dziś na zakupach w delikatesach ASIA, obsługa klienta mnie tam miło zaskoczyła, ponieważ stałam rozglądając się za kaszką dla dziecka, obok pracownica układała towar i widząc, że czegoś szukam. Podeszła i zapytała "pomóc w czymś". Byłam miło zaskoczona taką chęcią pomocy klientowi. Powiedziałam Pani jakiej kaszki szukam i ona mi ją znalazła i podała z uśmiechem na twarzy. Podziękowałam jej słowami "Dziękuję Pani bardzo", zaś pracownica odpowiedziała "bardzo proszę" i wróciła do układania towaru. Takiej obsługi klienta każdy by sobie życzyła, w każdym ze sklepów czy hipermarketów.

Joanna_1420

05.12.2010

VSC

Placówka

Nie zgadzam się (2)
Jakość obsługi dobra,...
Jakość obsługi dobra, jednak kolejki do kas są wiecznie jak i tym razem musiałam swoje odstać w kolejce, gdyż kas jest multum tylko mało która jest czynna. Przy wejściu brak gazetek promocyjnych z produktami dostępnymi w makro. Sala sprzedaży utrzymana w czystości, a produkty poukładane czysto i schludnie. Ceny widoczne pod każdym produktem. Jednak obsługa klienta wymaga wiele do życzenia. Nawet jeśli się kogoś z obsługi poprosi o pomoc w ściągnięciu danego produktu, który znajduje się dla nas za wysokie, no to trzeba swoje odczekać. Można by usiąść i kawki między czasie się napić. Dlatego też obsługę klienta oceniam na 3.

Joanna_1420

03.12.2010
Nie zgadzam się (3)
Swoją obserwacją chcę...
Swoją obserwacją chcę zwrócić uwagę na obsługę klienta w Telekomunikacji Polskiej S.A. Z propozycja zmiany abonamentu na niższy dzwonili do mnie dosłownie z 4 razy. Kiedy już po pierwszym telefonie, wytłumaczyłam, że mam już najniższy abonament, więc niższego już chyba nie można mieć. Pani przyjęła tą wiadomość i podziękowała. Po czym popołudniu miałam kolejny telefon z telekomunikacji z tym samym pytaniem o zmianę abonamentu. To się powtórzyło jeszcze dwa dni z rzędu. To już było denerwujące.

Joanna_1420

03.12.2010
Nie zgadzam się (0)
Hipermarket czysty i...
Hipermarket czysty i schludny, produkty poukładane estetycznie i tematycznie. Ceny podporządkowane odpowiednim produktom. Chciałam zakupić golarkę, jednak przed zakupem chciałam sprawdzić jak głośno chodzi, gdyż potrzebowałam cichej golarki. Poprosiłam o pomoc Panią z obsługi, która układała towar niedaleko ode mnie. Pani z miła chęcią i z uśmiechem pomogła mi dokonać wyboru. Dlatego duży plus dla takiej obsługi, której zależy na kliencie. Jedyny minus jaki znajduje w Auschen to długie kolejki przy kasach.

Joanna_1420

03.12.2010

Auchan

Placówka

Krasne, Krasne 20B

Nie zgadzam się (0)
Obejście hipermarketu jest...
Obejście hipermarketu jest zadbane i czyste, jednak mam zażalenie co do cen, których niestety brakowało przy niektórych produktach. Często zdarza się, że na półkach w realu produkt jest poukładany z 30 cm od ceny, która znajduje się z boku pod innym produktem. To taki największy minus tego hipermarketu. Oceniając obsługę to muszę przyznać, że obsługa jest miła bez zażaleń.

Joanna_1420

03.12.2010

Real

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Byłam dziś na...
Byłam dziś na zakupach w delikatesach centrum w Rakszawie. Bardzo miła obsługa, gdyż nie mogłam znaleźć przyprawy, gdy poprosiłam o wskazanie gdzie mam szukać. Pani kasjerka wstała i przyniosła mi poszukiwaną potrawę. W sklepie czysto i schludnie. Produkty poukładane estetycznie, a ceny znajdują się pod każdym produktem. Polecam ten dyskont spożywczy.

Joanna_1420

03.12.2010

Delikatesy Centrum

Placówka

Rakszawa, Rakszawa 348

Nie zgadzam się (1)
Na zewnątrz jak...
Na zewnątrz jak i wewnątrz urzędu jest utrzymana czystość i porządek. Poszłam do Urzędu w celu podpisania się jako bezrobotna. Jak zwykle zapukałam, weszłam, powiedziałam dzień dobry Pani siedząca za biurkiem odpowiedziała dzień dobry nawet nie spojrzawszy na mnie. Na 3 stanowiska, jedno było tylko czynne. Pani nie zaprosiła mnie do biurka mówiąc proszę, tylko sama usiadłam na wolnym krzesełku przed jej biurkiem. Pani nadal pracowała na komputerze cos tam sobie wypełniała. Ja mówię, że do podpisu przyszłam, odpowiedziała tylko jednym słowem "dobrze". Dałam na biurko swój dowód i kartę zgłoszenia. Pani z biurkiem wcale mnie o to nie prosiła ale wiem, że to jest potrzebne do podpisu więc podałam sama bez wezwania. Czekałam jeszcze chwile za nim Pani skończy prace na komputerze, po czym dała mi kartki i mówi do mnie, żebym się z tym zapoznała bo teraz takie coś wchodzi. Nie wytłumaczyła mi po krótce o co chodzi w tych dokumentach, więc przeczytałam, a na moje dodatkowe pytania Pani odpowiadała jakby śniadania nie jadła. Ciągle unikała kontaktu wzrokowego. Czułam się ignorowana. Podpisałam dokumenty, które mi przedstawiła. Po czym dała mi w końcu kartę do podpisu i ustaliła kolejną wizytę w Urzędzie Pracy. Podpisałam. Powiedziałam dziękuję i wychodząc powiedziałam do widzenia ale już nie słyszałam czy Pani odpowiedziała czy bąkła tylko pod nosem. Ta Pani była nie miła, ignorowała mnie, traktowała jak powietrze. Nie tak traktuje się osoby. To, że jestem bezrobotna nie znaczy, że jestem gorsza od niej. Też chcę być traktowana na równi, a nie jak powietrze, które zatruwa powietrze tej Pani w biurze.

Joanna_1420

26.11.2010

Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie

Placówka

Łańcut, Piłsudskiego 9

Nie zgadzam się (0)
Na zewnątrz, wejście...
Na zewnątrz, wejście do poczty czyste, schody czyste, zamiecione, szyby czyste. W środku natomiast z czystością gorzej, podłoga brudna, na blatach gdzie na boku klienci mogą zaadresować pocztówkę czy nakleić znaczek, znajdują się porozrzucane karteczki z dowodem nadania puste. Nie ma długopisów stałych, z których można by skorzystać chociażby aby zaadresować list, więc trzeba mieć z sobą długopis własny. Na 5 okienek, dwa czynne i długie kolejki. Obsługę oceniam na 3, gdyż Panie w okienkach uśmiechu na twarzy to nie miały. przyjmują klientów jakby z musu. brak kontaktu wzrokowego i uśmiechu na twarzy. ogólnie oceniam ta pocztę ze względu na długie kolejki do okienek i za brak uśmiechu i miłej aparycji Pań obsługujących na ocenę +3

Joanna_1420

26.11.2010

Poczta Polska

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Apteka czysta zarówno...
Apteka czysta zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz. Na zewnątrz widoczna informacja dotycząca godzin otwarcia apteki. Okna czyste, zaś na oknach widoczny plakat z promocjami na dane leki. Wewnątrz podłoga w aptece czysta, na półeczkach przy ladzie jak i na stoliku obok znajdują się ulotki promujące dane leki i gazetki promocyjne. Poszłam do apteki w celu zakupienia witamin dla małego dziecka. Podeszłam do lady, farmaceutka od razu powiedziała dzień dobry z uśmiechem na twarzy a następnie zapytała "słucham, w czym mogę pomóc" Odpowiedziałam: "Potrzebuję witamin dla dziecka". Farmaceutka zapytała ile dziecko ma lat. Odpowiedziałam że 6 miesięcy. Wówczas farmaceutka przyniosła mi 3 witaminki w kropelkach do wyboru, ale poleciła mi jeden z nich, a mianowicie cebion multi. Zapewniła mnie o dobrym jego składzie. Podała mi informację jak się stosuje te witaminy u dzieci. Ogólnie bardzo miła profesjonalna obsługa. Zapakowała mi zakupiony towar w reklamówkę. Zapłaciłam, wydała mi Pani resztę. Podziękowałam. Po czym farmaceutka również mi podziękowała z uśmiechem. Jak wychodziłam, powiedziała do widzenia, na co również odpowiedziałam do widzenia. Taka obsługa w aptece to sama radość. Z chęcią chodzę do tej Apteki, gdyż Panie tam są bardzo miłe i doradzą w doborze leku, pytają zawsze o dodatkowe informacje na temat pacjenta. jestem ich stałą klientka i jestem zadowolona z obsługi tej apteki. Oceniam ją na 5.

Joanna_1420

26.11.2010

Apteka Pod Farą

Placówka

Łańcut, Farna 4

Nie zgadzam się (0)
Dziś odwiedziłam urząd...
Dziś odwiedziłam urząd pracy, w celu złożenia podpisu jako bezrobotna. Często bywam w urzędzie pracy i w pokoju nr 2, jeszcze nigdy nie zostałam przyjęta od razu, tylko tak jak dziś po wejściu do pokoju urzędniczka kazała wyjść i zaczekać. Tylko, że ani po 5, ani po 10 minutach nikt nie jest łaskawy wyjść i poprosić do środka w celu obsłużenia mnie. Trzeba znów pukać i pytać "czy już można wejść". Trzy stanowiska pracy, jedno tylko czynne i to czasem każe urzędniczka wyjść i czekać bo jedzą obiad. Zachowanie urzędniczki również oceniam źle, gdyż traktowanie ludzi "z góry" jest tam rutyną.

Joanna_1420

27.07.2010

Urząd Pracy w Łańcucie

Placówka

Łańcut, Piłsudskiego 9

Nie zgadzam się (22)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi