Pomimo kierowanego pisma w sprawie gwarancji oraz nie prawnie wymienionego telefonu bez kompletu akcesoriów oraz karty gwarancyjnej podtrzymuje stanowisko współpracującego serwisu.Utrzymując, że współpracujący serwis wykonał naprawy zgodnie z prawem naruszając termin wykonania naprawy oraz dokonując wymiany telefonu nie zgodnie z prawem gwarancyjnym.
Problem z serwisem zaczął się na przełomie II półrocza 2013r i trwa do dzisiejszego dnia. Po wielokrotnej reklamacji telefonu Nokia Lumia 800 problem powtarzał się raz w miesiącu. W grudniu 2013r po kolejnej reklamacji wymieniono na inny telefon Lumia 900, którą po krótkim użytkowaniu uszkodzenia zaczęły się powtarzać reklamacji było dwie , które zakończyły się pod koniec lutego 2014r. Serwis nie wymienił telefonu tylko zwrócił ten sam po naprawie. Telefon w obecnej chwili jest w salonie nadal z wadami prawnymi.
Firma ta wykonało usługę lecz od dnia 17.03.2014r nie przekazała pobranej kwoty, którą obraca. Nie polecam usług wskazanej firmy kurierskiej, która pobiera kwotę i obraca nią. Po próbie kontaktu Pani odbierająca drwiącym śmiechem odesłała mnie do regulaminu na tym rozmowa się zakończyła.
Dawno nie zaglądałem do tego sklepu od ostatniego wpisu wiele się zmieniło. Kierownictwo oraz obsługa bardzo miła potrafią doradzić oraz dotrzymać uzgodnionego terminu, szeroki asortyment tej firmy, czysto cenowo przystępny ale nie w każdym towarze.
Jest to sklep, który każdego klienta traktuje jak potencjalnego złodzieja. Ochrona depcze po piętach nie jednokrotnie asystuje przy rozmowie. Wygląd sklepu budzi zastrzeżenia zwłaszcza przy warzywniaku brud czasami niemiły zapach, nabiał czasami zdarza się przeterminowany, pomieszany towar oraz ceny, kas jest 6 tylko dwie czynne. Kierownictwo sklepu nie przyjemne drwiące z klienta. Ustalony regulamin uderza w klienta, który robiąc zakupy w dwóch sklepach tj Brico i Intermarche jest narażony na za blokowanie pojazdu bo minęło 2 godziny pobytu nw tych placówkach.
Przy zakupie towaru zapewniają, że zakupiony towar można zwrócić do 3 dni jak się okazało na następny dzień po stwierdzeniu uszkodzenia już nie ma prawa zwroty towaru tylko reklamacja i to z utrudnieniem. Brak kompetencji pracowników działu obsługi na poszczególnych stanowiskach, personel udaje, że jest zajęty chowają się w zakamarkach sklepu lub mówią, że to n ie jest ich dział a po chwili przychodzi ta sama osobo i udziela informacji, brak nadzoru nad całym personelem totalny bezład.
Tankując na stacji paliw shell peronowy uszkodził korek wlewu paliwa. Kierownik tej placówki źle traktuje klientów, poniża ich straszy policją obraża w obecności innych klientów i personelu. Nadto na peronach dosyć często się spotyka rozlane paliwo na które nikt nie reaguje. Ale do pojazdów rwią się nie pacząc na to jakie paliwo należy zalać. Ponadto peronowi szwendają się po stacji nie usuwając powstałych plam po rozlanym paliwie. Również należy zwrócić uwagę na nabijanie na swoje karty punkty za tankowanie na karty smart, które należą się klientom tankującym paliwo.
W dniu dzisiejszym przeżyłem szok, który wyprowadził mnie z równowagi.Kierowniczka sklepu firmowego "ewtex" nie posiada wiedzy co jej podwładni pracownicy robią , sama jakby z nieba urwana. Nic nie zrobiła w sprawia zamówienia złożonego dnia 02.07.2012r.Firma którą reprezentuje ta Pani nazywa się "ewtex" producent odzieży męskiej , która mieści się w Płocku ul. Czwartaków 16. Przez miesiąc nie zrealizowali zamówienia zostawiając klienta samemu sobie tydzień przed weselem. NIE POLECAM TEGO SKLEPU!!!!!!!!
Moja opinia dotyczy sklepu <Kwadraciak: przy ulicy Chrobrego dwóch obserwacji w dniach 12.05.2012r i 19.05.2012r i dotyczy nie zmieniania rękawiczek przy podawaniu wędlin krojonych.Zwracając uwagę obsługującej to stanowisko, że winna zmienić rękawiczkę podając wędliny.Odpowiedz Pani była krótka, że nie ma takiego obowiązku. Również kierowniczka tej placówki powiedziała to co Pani przy obsłudze stoiska mięsnego nie reagując na informacje ,że powiadomię sanepid oraz prezesa.
Dnia tego robiłem zakupy w tym sklepie jak zwykle na sali sprzedażowej czysto lecz z towarami jest problem brak towaru na półkachi jest pomieszany,ceny są poprzestawiane,personel kręconcy się po sklepie jakby niewiedzjał co ma robić( trzy pańe stojące stoiskami jakby zagubione, pan obsługujący stoisko warzywne kręcił się wokół, poprosiłem by wystawił beczkę z kapustą, odpowiedział , że wystawi więc poszedłem na inne stoisko celem wybrania towaru,po 10 min wróciłem do stoiska z warzywami nadl beczka nie została wystawiona.Udałem się do kierownika sklepu prosząc by wystawili wreście beczkę z kapustą, Pani kierownik powiedziała, że zaraz wystawią, po nasępnych 10 min nadal towaru nie wystawiono więc zrezygnowałem i podszedłem do kasy, następne oczekiwanie na 5 kas tylko czynna jedna mineło około 15 min zanim zapłaćłem za towar, wychodząc spojrzałem na stoisko warzywne nadal beczka z kapustą była pusta.
Byłem zgłosić szkodę w PZU Życie .Pani, która mnie obsługiwała była przyjemna widać że posiadała wiedzę w dziale likwidacji szkód, jedynym mankamentem to częste wychodzenie do innych pomieszczeń biurowych nie bacząc na to że klient oczekuje by złożyć dokumenty,pomieszczenie biurowe czyste ładnie urządzone.
Wszedłem do nowo otwartej placówki biuro ładne przestronne i dobrze wyposażone. Po chwili wygląda pani za biurka zapytałem jakie kredyty proponują,w jakich bankach.Pani odpowiedziała krótko nie może mi udzielić informacji ponieważ doradcy są na szkoleniu. zapytałem jakie usługi proponują też nie otrzymałem odpowiedzi na ten temat,pozostawiłem telefon prosząc o kontakt do dnia 28-10-09r nie zadzwoniono do mnie.
Jestem długoletnim klientem tej firmy,przez lata obsługiwał mnie Pan z wąsem, widać było jego zaangażowanie w to co robił.Aż tu pewnego dnia wchodzę do biura siedzi pani, która rozmawia przez telefon nie bacząc na mnie.Po około 5 min pani zakończyła rozmowę zaczęła mnie obsługiwać,poprosiłem o zaświadczenie , między czasie wszedł następny klient, który chciał zgłosić szkodę moje zaskoczenie było takie pani nie wiedziała jak się do tego zabrać nie zna druków funkcjonujących w firmie,nie potrafiła wytłumaczyć klientowi jakie dokumenty są potrzebne do zgłoszenia szkody w końcu odesłała go do oddziału tłumacząc się, że jest nową pracownicą.Tchnęło mnie to troszkę ponieważ przestała mnie obsługiwać, po wyjściu klienta pani zaczęła mnie obsługiwać wzięła dane by zamówić zaświadczenie przez internet i tu następne zaskoczenie pani błądziła po programie aż w końcu udało jej się ściągnąć zaświadczenie lecz nie kompletne, wszedł następny klient, którego pani zaczęła obsługiwać a mnie przestała załatwiać. Przysłuchując się rozmowie klienta z panią zauważyłem duże braki w znajomości proponowanym ubezpieczeniu oc,ac i hdi rodzina nie potrafiła omówić zakresów w ac i hdi rodzina i znowu tłumaczenie się, że jest nowa, a ja czekałem pond godzinę by usłyszeć, że pozostałe zaświadczenie prześle mi pocztą oddział.Zabrałem się i wyszedłem ponieważ miałem dosyć wymówek tej pani. Widać firmie nie zależy by obsługa była profesjonalna.
Stoisko Mięsne: obsługa 4 osobowa, brak koordynacji na tym stanowisku,jedna z Pań wychodzi na zaplecze, druga obsługuje przy drobiu i też wyszła na zaplecze,trzecia obsługuje znajomą poza kolejką, a czwarta nadrabia za te panie czas wyczekiwania 15 minut.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.