Opinia użytkownika: Jerzy_48
Dotycząca firmy: HDI
Treść opinii: Jestem długoletnim klientem tej firmy,przez lata obsługiwał mnie Pan z wąsem, widać było jego zaangażowanie w to co robił.Aż tu pewnego dnia wchodzę do biura siedzi pani, która rozmawia przez telefon nie bacząc na mnie.Po około 5 min pani zakończyła rozmowę zaczęła mnie obsługiwać,poprosiłem o zaświadczenie , między czasie wszedł następny klient, który chciał zgłosić szkodę moje zaskoczenie było takie pani nie wiedziała jak się do tego zabrać nie zna druków funkcjonujących w firmie,nie potrafiła wytłumaczyć klientowi jakie dokumenty są potrzebne do zgłoszenia szkody w końcu odesłała go do oddziału tłumacząc się, że jest nową pracownicą.Tchnęło mnie to troszkę ponieważ przestała mnie obsługiwać, po wyjściu klienta pani zaczęła mnie obsługiwać wzięła dane by zamówić zaświadczenie przez internet i tu następne zaskoczenie pani błądziła po programie aż w końcu udało jej się ściągnąć zaświadczenie lecz nie kompletne, wszedł następny klient, którego pani zaczęła obsługiwać a mnie przestała załatwiać. Przysłuchując się rozmowie klienta z panią zauważyłem duże braki w znajomości proponowanym ubezpieczeniu oc,ac i hdi rodzina nie potrafiła omówić zakresów w ac i hdi rodzina i znowu tłumaczenie się, że jest nowa, a ja czekałem pond godzinę by usłyszeć, że pozostałe zaświadczenie prześle mi pocztą oddział.Zabrałem się i wyszedłem ponieważ miałem dosyć wymówek tej pani. Widać firmie nie zależy by obsługa była profesjonalna.