Cel wizyty - odbiór składki za niewykorzystany okres ubezpieczenia OC.
Zaraz po wejściu na salę obsługi klientów daje się zauważyć bałagan związany zarówno z obsługą klientów jak i bałagan na biurkach (stanowiskach pracowników), wliczając w to również porozrzucane ulotki.
Czas oczekiwania, pomimo że w kolejce do kasy były dwie osoby - to 20 minut. W tym czasie kasierka klikakrotnie gdzieś dzwoniła i uzgadniała wypłatę dla osoby będącej przy okienku kasowym.
Po odczekaniu 20 minut, przyszła kolej na mnie, w trakcie obsługi 2-3 krotnie osoby trzecie wchodziły do pomieszcznia kasjerskiego przeszkadzając w obsłudze.
Po około 30 minutach wyszedłem z inspektoratu z uzyskanym zwrotem składki.
Na jedyny plus zasługuje Pani w kasie, która musi pracować w takich warunkach, reszta niestety pozostawia wiele do życzenia.
Zbyt głośne rozmowy pracowników między sobą oraz poprzez telefon tworzą wrażenie jakby było się w ulu a nie w urzędzie.
Następnym razem - jeśli taki będzie (znam ofertę konkurecji i jest dużo tańsza)- poproszę o przesłanie zwrotu składki bezpośrednio na konto, nie narażając się na osobistą wizytę w PZU.
Pozdrawiam.
Gdyby wszystkie urzędy, banki i instytucje, miały takich pracowników jak powyższe Biuro Maklerskie, to aż chciałoby się żyć w tym kraju.
Potrzebowałem pomocy przy zakupie papierów wartościowych, była to pierwsza moja tego typu transakcja. Pomimo że środki jakie chciałem zainwestować były dość małe, to zostałem potraktowany jak jeden z najważnieszych klientów :-)
Dosłownie poprowadzono mnie za rękę jak przedszkolaka, wyszedłem w pełni usatysfakcjonowany zarówno przeprowadzoną transakcją jak i obsługą a może przede wszystkim obsługą.
Finanse dla początkujących ... to tam jest właściwy adres.
Bardzo ładna i czysta placówka, zlokalizowana w nowoczesnym biurowcu w Gdańsku przy ul Abrhama 1A, brak widocznego logo Banku przed wejściem do biurowca.
Obsługa zauwazyła mnie natychmiast po wejściu do placówki, natomiast czas oczekiwania do doradcy był zbyt długi ... czekałem ok 25 minut (dodam że spotkanie było umówine wcześniej na godzinę 16.00)
Doradca ds kredytów hipotecznych wydawała się być osobą kompetentną, jednak dało się wyczuć braki w wiedzy dotyczącej procedur bankowych.
Sama rozmowa przebiegała w miłym i przyjaznym tonie.
Przedstawiono produkt, natomiast nie potrafiono od ręki rozwiać kilku niejasności, trzeba czekać na odpowiedź z centrali - (piszę te słowa w piątek...3 dni od wizyty w Banku i do tej pory nie uzyskałem odpowiedzi)
Przed samą godziną 17.00 dało się słyszeć z sali pomruk niezadowolenia pracowników, że na sali obsługi są jeszcze klienci.
Słychać było głośne rozmowy i rozmowę telefoniczną umawiającą przybycie ochrony Banku na godz. 17.05 w celu zamknięcia placówki.
Przed 17.00 opuściłem Bank nie otrzymując wszystkich szczegółowych i ważnych dla mnie informacji.
Pójdę do innej placówki.
Bardzo miła i kompetentna obsługa, nie bywam często w sklepach tej sieci, ale po tej wizycie chyba to się zmieni, w sklepie panował wszeobecny ład i porządek, na każde pytanie obsługa reagowała natychmiast oferując pomoc i wyszukując potrzebych produktów, na duży plus zasługują oferowane produkty w przystępnej cenie (dużo lepszy asortyment w porównaniu do tego który znałem z poprzedniej mojej wizyty w tej sieci - ok 2 lata temu)
Miła obsługa, bez problemu można uzyskać zniżkę :-) ok 10% od ceny podanej na metce ...wiem bo skorzystałem ;-)
Pracownicy z widocznymi identyfikatorami.
Pomimo późnej pory dnia uśmiechnięci i widocznie zainteresowani klientami
W sklepie ład i porządek...
Na pewno tam wrócę, polecam też innym !
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.