Opinia użytkownika: Jarosław_81
Dotycząca firmy: Deutsche Bank
Treść opinii: Bardzo ładna i czysta placówka, zlokalizowana w nowoczesnym biurowcu w Gdańsku przy ul Abrhama 1A, brak widocznego logo Banku przed wejściem do biurowca. Obsługa zauwazyła mnie natychmiast po wejściu do placówki, natomiast czas oczekiwania do doradcy był zbyt długi ... czekałem ok 25 minut (dodam że spotkanie było umówine wcześniej na godzinę 16.00) Doradca ds kredytów hipotecznych wydawała się być osobą kompetentną, jednak dało się wyczuć braki w wiedzy dotyczącej procedur bankowych. Sama rozmowa przebiegała w miłym i przyjaznym tonie. Przedstawiono produkt, natomiast nie potrafiono od ręki rozwiać kilku niejasności, trzeba czekać na odpowiedź z centrali - (piszę te słowa w piątek...3 dni od wizyty w Banku i do tej pory nie uzyskałem odpowiedzi) Przed samą godziną 17.00 dało się słyszeć z sali pomruk niezadowolenia pracowników, że na sali obsługi są jeszcze klienci. Słychać było głośne rozmowy i rozmowę telefoniczną umawiającą przybycie ochrony Banku na godz. 17.05 w celu zamknięcia placówki. Przed 17.00 opuściłem Bank nie otrzymując wszystkich szczegółowych i ważnych dla mnie informacji. Pójdę do innej placówki.