Opinia użytkownika: Jarosław_81
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Cel wizyty - odbiór składki za niewykorzystany okres ubezpieczenia OC. Zaraz po wejściu na salę obsługi klientów daje się zauważyć bałagan związany zarówno z obsługą klientów jak i bałagan na biurkach (stanowiskach pracowników), wliczając w to również porozrzucane ulotki. Czas oczekiwania, pomimo że w kolejce do kasy były dwie osoby - to 20 minut. W tym czasie kasierka klikakrotnie gdzieś dzwoniła i uzgadniała wypłatę dla osoby będącej przy okienku kasowym. Po odczekaniu 20 minut, przyszła kolej na mnie, w trakcie obsługi 2-3 krotnie osoby trzecie wchodziły do pomieszcznia kasjerskiego przeszkadzając w obsłudze. Po około 30 minutach wyszedłem z inspektoratu z uzyskanym zwrotem składki. Na jedyny plus zasługuje Pani w kasie, która musi pracować w takich warunkach, reszta niestety pozostawia wiele do życzenia. Zbyt głośne rozmowy pracowników między sobą oraz poprzez telefon tworzą wrażenie jakby było się w ulu a nie w urzędzie. Następnym razem - jeśli taki będzie (znam ofertę konkurecji i jest dużo tańsza)- poproszę o przesłanie zwrotu składki bezpośrednio na konto, nie narażając się na osobistą wizytę w PZU. Pozdrawiam.