Obserwację rozpocząłem od negatywnego zaskoczenia . W sklepie w środku nie było dostępnych wózków . Dla osoby , która wcześniej robiła zakupy na pasażu jest to bardzo nie wygodne , gdyż trzeba wyjść na zewnątrz sklepu po wózek . W sklepie było ewidentnie widać że brakuje towarów .Na półkach pojawiały sie wolne miejsca . Ceny w Auchan też stały się niekonkurencyjne a asortyment towarów mocno się skurczył . Przy kasach kolejki , mimo to nie otwierano nowych kas . Co gorsza zamykano kasy! W kolece spędziłem 15 min
Wizytę rozpocząłem od pozytywnego ździwienia . Przy dystrybutorach było 2 pracowników do obsługi czekających na zatankowanie . Po propozycji zatankowania lepszego (drozszego paliwa) przystąpili do tankowania . Bardzo miła obsługa . Pracownik zapytał o kwotę oraz poprosił o przejście do środka w celu uregulowania rachunku . W środku bardzo miła i sprawna obsługa. Na początku pytanie o karte do zbierania punktów , potem propozycja zakupu promocyjnych napojów . Po dokonaniu płatności Pani z obsługi życzyła mi miłego dnia i szerokiej drogi
Obserwację rozpocząłem o godzinie 20.40 . Otoczenie sklepu czyste . Po wejściu do środka widać powieszone nowe gazetki promocyjne . Koszyki dla kupujących również na swoim miejscu . Nie zauważyłem braków towarowcyh . Dwie osoby (pracownicy) wykładały towar. Ubiór personelu nie budził zastrzeżeń . Pracownica spytana o miejsce , gdzie znajduje się pieczywo , chętnie pomogła i zaproponowała pomoc . Jedyne zastrzeżenie budzi fakt , że mimo tego iż byłem jedynym klientem po wyłożeniu produktów na taśmociąg musiałem czekać około 3-4 minut na kasjerke . Kontakt z kasjerką na bardzo dobrym poziomie . Miła uprzejma obsługa . Zaproponowała mi płatną jednorazówkę a na koniec zaprosiła ponownie.
Obserwacja wykonana w czasie umówionego przeglądu. Dojazd do firmy oznakowany od strony "Starych Tychów" dostatecznie . Salon dobrze widoczny ale nie oznakowano dokładnie , która droga prowadzi bezpośrednio.(są 2) . Obsługa na wysokim poziomie . Pan przyjmujący bardzo mily . Przeprowadził dokladny wywiad na temat rzeczy umowionych a także zapytał czy od czasu telefonicznego umówienia się na przegląd wystąpiły jakieś inne usterki . Podał koszt przybliżonej naprawy oraz czas oczekiwania ok 3 godzin. Zaproponował auto zastępcze , które chętnie przyjąłem . Standartowa procedura oddania samochodu , w czasie której zostałem poproszony o wspólne podejście do samochodu na oględziny .Pan , który przyjmował założył na siedzenie i kierownice ochronne folie. Po chwili dostałem samochód zastępczy .Negatywnie odebralem brud na dywanikach w środku.
O umówionej godzinie przyjechalem po samochód . Samochód był już gotowy.Dodatkowo został umyty co jest dużym plusem bo nie było to przewidziane w opisie naprawy . Dostałem wydruk rzeczy wykonanych . Wszystko zostało dokładnie wyjaśnione . Udałem sie do kasy , zapłaciłem ,zdalem samochód zastępczy.Bardzo miłe jest to że nie doliczono mi nic za udostępnienie samochodu zastępczego . Pracownik odprowadził mnie do samochodu , gdzie mogłem zobaczyć czy wszystko działa tak jak powinno.
Przedmiotem audytu była wcześniej umówiona naprawa. Oznakowanie salonu dobrze umiejscowione . Wjazd dobrze oznakowany . Obsługa ubrana schludnie .Wizyta wcześniej umówiona . Bez olejki poślizgu czaasowego , autko zostało odebrane w czasie ustalonym . Zaproponowano mi autko zastępcze ale wolałem poczekać. Osoba przyjmująca poprosiła mnie o podejście do samochodu razem z nią w celu sprawdzenia czy nie jest uszkodzone lub porysowane. W czasie wiozyty mogłem napić sie kawy lub herbaty oraz przeczytac kilka czasopism w kąciku dla klientów . Naprawa trwala godzine dokładnie wg ustaleń . Minusem jest to że nie dokręcono jakijś śróbki i po wizycie musiałem jeszcze raz wracać do salonu . Denerwowała taże muzyka lecąca w salonie - Radio
Postanowiłem zatankować samochód na stacji BP . Dojazd dobrze oznakowany , jadąc od strony Żor. Ceny na bilbordzie dobrze widoczne z daleka. Na stacji otwarte wszystkie stanowska , bez kolejek . Obok mnie Pan z obsługi pomagał zatankować osobie niepełnosprawnej - pozytywne wrażenia. W środku 2 stanowska otwarte . Bez kolejki . Zostałem spytany czy nie bede miał nic przeciwko jeżeli zostane obsłuzony przez pracownika przyuczającego sie do stanowska ,tzn. w czasie obsługi bedzie prowadzone szkolenia sprawdzające . Odparłem że nie robi mi to różnicy . Pani z obsługi spytała mnie czy posiadam karte stałego klienta oraz zaproponowała mi produkty promocyjne z danego dnia . Wypisanie faktury przebiegło bardzo szybko . Na koniec Pani życzyła mi szerokiej drogi oraz miłego dnia .
Obserwacja polegała na typowych drobnych zakupach . Do kupienia miałem napoje , pieczywo oraz mapę beskidu śląskiego . Alejki w hipermarkecie oznaczone czytelnie . Produkty dobrze oznakowane , w dużym asortymencie . Napoje i pieczywo znalazłem bez problemu . Nie miałem pojęcia gdzie szukać map .Obsługa szybko pomogła w znalezieniu regału z mapami . Przy kasach bez kolejki . Jedynie ujemnie na ocenę wpłynął fakt że cena mapy na półce i w kasie różniła sie o 10 zł . Ale po wyjaśnieniu w biurze obsługi klienta została zwrócona mi różnica . Zapewniono że był to błąd systemu
Postanowiłem dzisiaj zatankować samochód. Pierwszą rzeczą jaka mnie zaskoczyła to poziom cen paliwa. Cennik dorze widoczny z drogi Katowice-Skoczów . Zjazd dobrze oznakowany. Drobne zastrzeżenie budziło u mnie zamknięcie 1 dystrybutora co na tej stacji jest nagminne. Obsługa miła i fachowa. Obsługa bez kolejki tj. na bieżąco.
Postanowiłem wybrać się dzisiaj na zakupy do Auchan Mikołów. Moje zastrzeżenia budziło przede wszystkim brak wózków przy wejściu, mały asortyment towarów tzn mało towaru na półce, jakby czekali na dostawe oraz kolejki przy kasie. Pozytywnie mogę się odnieść do obsługi która miło pomagała w poszukiwaniu towaru oraz miłą obsługe przy kasie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.