Kupiłem zestaw naprawczy mechanizmu opuszczania szyby do Renault Laguna. Obsługa fatalna, sprzedający był opryskliwy. Pytałem go czy zestaw pasuje do wersji po liftingu - stwierdził, że tak. Niestety ślizgi i linki nie pasowały do stelażu. Przy próbie montażu ślizg pękł. Nawet nie chce mi się jechać z reklamacją.
Poszukując butów, które spełniałyby dwa ważne dla mnie kryteria tj. były wygodne i tanie, wstąpiłem do sklepu Deichmann w galerii REAL. Muszę przyznać, że wybór obuwia jest bardzo duży. Jeśli chodzi o drugie kryterium - cenowe - to też nie można narzekać. Buty są niedrogie a dodatkowo można trafić na promocję. Obsługa sklepu jednoznacznie pokazuje dbałość o klienta. Chodząc po sklepie można usłyszeć powitanie od przechodzącej obok ekspedientki. polecam zakupy w tym sklepie.
Tym razem udałem się do sklepu obuwniczego firmy Wojas znajdującego się w galerii sklepu Real. Oceniam moją wizytę pozytywnie. Obsługa sklepu przygotowana do ewentualnej pomocy klientowi, bardzo uprzejma. Wygląd sklepu bez zarzutu. Asortyment jak przystało na firmę Wojas wysokiej jakości, jedynie co do cen można mieć zastrzeżenia. Ale, niestety, jakość kosztuje.
W dniu dzisiejszym udałem się do punktu obsługi klienta Telekomunikacji Polskiej SA w Galerii Tesco w celu złożenia pisma (roszczenie wynikające z przerwy w dostępie do internetu - neostrada). Po wejściu do pomieszczenia zostałem zaproszony do wolnego stanowiska przez sympatycznie wyglądającego pana. Sądziłem, że jak zobaczy z czym przyszedłem to uprzejmości skończą się. Byłem w wielkim błędzie. Pan, po przeczytaniu pisma, zarejestrował go w systemie. Poinformował o dalszych procedurach związanych ze sprawą. Po zakończeniu obsługi wstałem z krzesła co spowodowało natychmiastowe powstanie pana, który mnie obsługiwał. Byłem pod wrażeniem wysokiej kultury obsługi.
Sklep firmowy Wojas znajduje się w Galerii Handlowej Olimp w Lublinie. Wystrój wnętrza i zaopatrzenie nienaganne. Obuwie sprawia wrażenie bardzo solidnego.Jednak po wejściu do sklepu i kilkuminutowej obserwacji obuwia nie zrobiłem na obsłudze większego wrażenia. Dwie Panie nie przerwały konwersacji między sobą na tematy nie związane z profilem sklepu. Jedna zaobserwowana przeze mnie zmiana dotyczyła tego, że nieznacznie wysunęły się z zaplecza- być może po to aby nic nie zginęło. Po kilku minutach oglądania butów - naprawdę wyglądają solidnie - nie chcąc przerywać Paniom konwersacji po cichu wyszedłem ze sklepu.
Jakość obsługi w sklepie zależy od pracownika obsługującego (doświadczałem tego w tym sklepie). Dzisiaj wszedłem do sklepu kierując się bezpośrednio do lady (w miejscu tym nie było ekspedientki). Jedna z nich błyskawicznie podeszła do mnie. Sympatycznie i sprawnie zostałem obsłużony. Przy niewielkim zawahaniu odnośnie podanego artykułu otrzymałem rzeczową i celną poradę. Byłem zadowolony z obsługi. Jeden minus dotyczy ceny - ceny są dosyć wysokie ale za to wybór jest duży (przy niewielkich cenach jednostkowych wolę sklep, w którym mam duży wybór asortymentu niż niższe ceny ale możliwy brak artykułu).
Profesjonalna obsługa, jeden z pracowników salonu zwraca uwagę na to czy jest potrzebna klientowi pomoc w czasie oczekiwania na swoją kolejkę (po wyjęciu z automatu numerka). Po podejściu do właściwego pracownika salonu mamy przekonanie, że poświęci nam tyle czasu ile będzie dla nas konieczne. Nie jesteśmy ponaglani w podejmowaniu decyzji, możemy liczyć na fachową poradę. To co jest ważne w przypadku zakupu telefonu to możliwość dokładnego obejrzenia różnych modeli, pracownicy salonu bez problemu udostępniają różne modele telefonów. Jedyny niewielki mankament to konieczność oczekiwania na obsługę kilkanaście minut.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.