Zakupy przez sklep internetowy Euro Agd Rtv to naprawde przyjemnośc,kilka złotych w kieszeni w porównaniu z konkurencja i bardzo miła i kompetentna obsługa.
W Listopadzie dokonałem zakupu monitora do komputera.Bardzo mile zaskoczyła mnie szybkośc zakupu.Na stronie widniała informacja o czasie oczekiwania 5 dni,ja po 2 dniach od złożenia zamówienia otrzymałem sms-sa,ze towar jest do odebrania w sklepie w Krośnie.
Na miejscu w punkcie odbioru,szybko i sprawnie odebrąłem towar otrzymałem wszelkie informacje na temat gwarancji.Po 15 minutach monitor był juz na biurku
Polecam
Ze sklepem internetowym Komputronik miałem do czynienia tylko raz,ale postanowiłem opisac swój przypadek.W połowie Pażdziernika na stronie sklepu znalazłem karte graficzna w atrakcyjnej cenie opisaną jako "towar na wyprzedaży".Jak zrozumiałem był to towar nowy,gdyż oprócz hasła"wyprzedaż" nie było zadnej innej informacji ( na stronie zaznaczona była pełna gwarancja-wiec rozumiałem ze jet to towar w pełni sprawny ).Odebrałem przesyłke od kuriera,otworzyłem i ....SZOKZamówiony towar w kłebkach folii babelkowej,bez zabezpieczenia antystatycznego,do tego potwornie zakurzony,tak jak by był bez opakowania przez długi czas.Do tego ślady rdzy na elemencie metalowym...Do tego po włozeniu częsci do komputera,ta okazała sie nie sprawna.Odesłałem towar w ramach naprawy gwarancyjnej i czekałem,czekałem,czekałem...Na stronie po zalogowaniu widniała informacja,ze towar odebrano.minął tydzień,potem prawie drugi dobiegął konca postanowiłem uzyskac informację poprzez poczte email.dowiedziałem się,że została wystawiona faktura koryfująca i została mi ona odesłana.Lecz tu popełniono bład,poniewaz ja mailowo i pisemnie wraz z towarem poinformowałem o zmianie adresu korespondencyjnego.Potem papierologia,poniewaz podesłano mi skan faktury na maila,odesłałem podpisana fakture i w koncu otrzymałem zwrot pieniazków za zakup.Jedno ale,nikt nie informował mnie o korekcie,ani mailowo,ani telefonicznie,musiałem sam wszystkiego pilnowac,do tego moje maile podobno były przesyłane do działu RMA i wszystko było pod kontrola,jednak dziwnym trafem tak nie było.Jestem zdziwiony sprzedaża bubli juz na oko wygladajymi na uzywane,niesprawne lub nieodpowiednio przechowywane, sprzedaza ich jako "wyprzedaż" bez odpowiedniej ścisłej informacji
Mam konto w mBanku odkąd bank istnieje.Bodajże rok 2000.
Przez ten czas nie miałem problemów z usługami bankowymi w tym banku.Mało tego, zaproponowano mi jako stałemu klientowi bardzo dobre warunki kredytu,przede wszystkim jasno i czytelnie opisane.
Musze dodać,ze storna banku jest przejżysta i czytelna
Jeśli chodzi o "-"
Bardzo denerwują mnie dwie rzeczy:
- prace konserwatorskie w weekendy ( noce z Soboty na Niedziele ), zdaża się to powiedzmy w godz. od 00.00-03.00.
W tym czasie płace kartami Visa z tego banku i nie mam możliwości dokonać płatności.Ludzie,to jest week, często jestem na imprezie,korzystam z baru w hotelu,czy jeśli podróżuje,chce zatrzymać się w nocy w jakimś miejscu i dokonać płatności- niestety mBank w tym czasie ma prace konserwatorskie.
Proponowałbym zmienić porę, wydaje mi się,ze w tygodniu takie prace byłyby mniej uciażliwe dla klientów.
- bardzo często długie czasy oczekiwania na rozmowę z konsultantem poprzez CZAT. Do tego praktycznie nic nie można przez niego zrobić,tylko uzyskać informacje
Ale ogólnie jak najbardziej jestem za posiadaniem konta w tym banku. Mam jeszcze konta w 2 innych bankach i powiem,ze mBank najbardziej mi odpowiada
Witam. Bardzo dziękuję, że zechciał się Pan z nami podzielić swoimi spostrzeżeniami na temat usług mBanku.
Bardzo cieszy nas, że jest Pan zadowolony z oferty produktowej jak i funkcjonalności naszej strony internetowej.
Pragnę zaznaczyć, że wszelkie uwagi są dla nas bardzo cenne. Dzięki nim możemy stale doskonalić jakość naszych produktów i usług ponieważ zadowolenie każdego Klienta jest dla nas sprawą priotytetową.
Wszelkie sugestie pozwalają nam na dokonywanie zmian korzystnych dla Klientów.
Odnosząc się do Pana uwag na temat prac konserwacyjnych pragnę zaznaczyć, iż są one niezbędne aby nasz system funkcjonował zgodnie z oczekiwaniami Klientów i odbywają się w porach kiedy transakcyjność jest najmniejsza.
Dziękuję również za zwrócenie uwagi na temat czasu oczekiwania na połączenie z pracownikiem mBanku poprzez Czat. Przepraszam, jeśli w Pana odczuciu jest on zbyt długi. Podejmowane przez nas działania mają na celu najsprawniejszą obsługę Klientów poprzez wszystkie kanały dostępu. Tym samym ufam, że podobne sytuacje nie będą się powtarzać. Ze względu na brak możliwości dostępu do danych Klientów czat jest z założenia kanałem wyłącznie informacyjnym, stąd też wynika brak możliwości złożenia dyspozycji bądź wyjaśnienia problemu dotyczącego konkretnego Klienta. W tym celu zachęcam do kontaktu z mLinią.
W razie potrzeby służymy swoją pomocą w placówkach naziemnych bądź pod numerem naszej infolinii 0 801 300 800 lub 42 6 300 800.
Pozdrawiam.
Małgorzata Galicka
mBank.
Odwiedziłem dzisiaj punkt...
Odwiedziłem dzisiaj punkt sieci PLUS GSM.
Muszę napisać,że wiecej wiedziałem ze strony internetowej o produkcie który chciałem zakupić,niż dowiedziałem sie od obsługi.Poza tym,czułem się " odejdz,mam już weekend". Jesli do tego doliczyć nieład w okolicy biurka przy którym była prowadzona rozmowa,kurz do niestety następnym razem odwiedze inny punkt tej sieci,ponieważ czułem się tam nieswojo.
Rozumiem,że sprzedawca nie musi wiedzieć wszystkiego,ale po to ma "pomoce",żeby z nich skorzystać.
Do tego ulotki na ogromnym "kręconym" stojaku sa ze starymi promocjami,które mnie wprowadziły w błąd.
No i nie wszystko,co jest w ofercie sieci Plus GSM jest dostępne w tym salonie,skierowano mnie do innego salonu,lub do knsultanta telefonicznego
Widząc,że są opinie na temat sklepu MIX ELECTRONICS nie omieszkam dodac swojej.To juz moje 3 odwiedziny w tym sklepie. Kiedys kupiłem tam TV ze wzgledu na wiedze jaka maja sprzedawcy: potrafili odpowiedziec ze zrozumieniem na moje pytania co do sprzetu. Potem przyszedł czas na lodówke....ze względu na cene kupiłem u nich i nie ukrywam,ze podeszli profesjonalnie: w ciagu kilku minut przemontowali mi drzwi ( w innych sklepach pokazywano mi instrukcje obsługi mówiac,ze jest tam TO opisane )
Teraz szykuje sie do kupna kuchenki: znowu miłe zaskoczenie, w ciagu kilku minut zaproponowano mi sprzet wg. moich kryteriów.
Uważam,że sklep wart odwiedzenia
Szanowny Panie Jacku.
Dziękujemy, ze wybrał Pan właśnie nasz salon.
Mamy nadzieję, że zakupiony sprzęt spełnia Pańskie oczekiwania.
Zapraszamy ponownie!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.