Opinia użytkownika: Jacek_263
Dotycząca firmy: Komputronik
Treść opinii: Ze sklepem internetowym Komputronik miałem do czynienia tylko raz,ale postanowiłem opisac swój przypadek.W połowie Pażdziernika na stronie sklepu znalazłem karte graficzna w atrakcyjnej cenie opisaną jako "towar na wyprzedaży".Jak zrozumiałem był to towar nowy,gdyż oprócz hasła"wyprzedaż" nie było zadnej innej informacji ( na stronie zaznaczona była pełna gwarancja-wiec rozumiałem ze jet to towar w pełni sprawny ).Odebrałem przesyłke od kuriera,otworzyłem i ....SZOKZamówiony towar w kłebkach folii babelkowej,bez zabezpieczenia antystatycznego,do tego potwornie zakurzony,tak jak by był bez opakowania przez długi czas.Do tego ślady rdzy na elemencie metalowym...Do tego po włozeniu częsci do komputera,ta okazała sie nie sprawna.Odesłałem towar w ramach naprawy gwarancyjnej i czekałem,czekałem,czekałem...Na stronie po zalogowaniu widniała informacja,ze towar odebrano.minął tydzień,potem prawie drugi dobiegął konca postanowiłem uzyskac informację poprzez poczte email.dowiedziałem się,że została wystawiona faktura koryfująca i została mi ona odesłana.Lecz tu popełniono bład,poniewaz ja mailowo i pisemnie wraz z towarem poinformowałem o zmianie adresu korespondencyjnego.Potem papierologia,poniewaz podesłano mi skan faktury na maila,odesłałem podpisana fakture i w koncu otrzymałem zwrot pieniazków za zakup.Jedno ale,nikt nie informował mnie o korekcie,ani mailowo,ani telefonicznie,musiałem sam wszystkiego pilnowac,do tego moje maile podobno były przesyłane do działu RMA i wszystko było pod kontrola,jednak dziwnym trafem tak nie było.Jestem zdziwiony sprzedaża bubli juz na oko wygladajymi na uzywane,niesprawne lub nieodpowiednio przechowywane, sprzedaza ich jako "wyprzedaż" bez odpowiedniej ścisłej informacji