Opinie użytkownika (2)

Do Tele Pizzy...
Do Tele Pizzy trafiłam bez problemu, miejsce jest dobrze widoczne i oznakowane, na zewnątrz lokalu znajduje się kilka stolików, co zachęca do zatrzymania się w pizzerii, niestety lokal nie jest przygotowany do obsługi gości „na miejscu”. Wejście do pizzerii było zastawione motorami pracowników rozwożących pizze, wewnątrz nie ma natomiast toalety ani jakiegokolwiek pomieszczenia, gdzie można umyć ręce przed posiłkiem. Po wejściu do pizzerii, okazało się, że nie ma nikogo kto mógłby mnie obsłużyć, czekałam cierpliwie aż pojawiła się pracownica, która z kolei zajęła się dyskusją z osobą, odbierającą ulotki lokalu. Niestety rozmowa nie dotyczyła pizzerii. Po zwróceniu przeze mnie uwagi, odnośnie czekania na osobę, która zechce przyjąć zamówienie, Pani spokojnie się oddaliła i za ok. 7 minut pojawiła się kolejna osoba, która zechciała mnie obsłużyć. W przeciwieństwie do poprzedniej pracownicy, pani była uprzejma, udzieliła informacji dotyczących oczekiwania na zamówiony posiłek, składników oraz wielkości porcji, oraz przyniosła mi zamówione danie do stolika. Niestety wygląd i czystość lokalu pozostawia wiele do życzenia: ulotki i torebki foliowe na podłodze, klejące się od sosów stoliki. Przede wszystkim największym mankamentem był brak toalety, ponieważ według mnie jeśli lokal decyduje się na obsługę bezpośrednią, a nie tylko na rozwożenie pizzy, to miejsce do odświeżenia rąk powinno się w nim znajdować. Ciekawe było również to, że zaplecze i kuchnia nie były zbyt dobrze osłonięte i było widać ogólny bałagan, pełno tekturowych pudeł i bardzo mało personelu.

JW

20.05.2009

Telepizza

Placówka

Warszawa, Czerniakowska 145

Nie zgadzam się (27)
W sklepie zostałam...
W sklepie zostałam miło przywitana, po chwili podeszła do mnie pani i zapytała, czy jestem zainteresowana przymierzeniem butów. Wybrałam jedną parę butów, otrzymałam dwa różne rozmiary, oraz dodatkową parę w tym samym numerze dla porównania koloru butów ( buty miały kwiatowy nieregularny wzór). Zapytałam o jakość butów, gdzie są produkowane i jeszcze jakie mogłaby mi pani polecić. Osoba, która mnie obsługiwała udzieliła wszystkich informacji dodatkowo wskazała buty, które sam nosi i z których jest zadowolona, dostałam również parę do przymierzenia. Bez mojego pytania, zostałam poinformowana o zasadach zwrotu jeśli nie będę zadowolona z zakupu o ewentualnych reklamacjach i pielęgnacji obuwia. Obsługa przebiegła szybko i sprawnie.

JW

10.05.2009

Spring

Placówka

Warszawa, Górczewska 124

Nie zgadzam się (24)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi