Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Na plus: organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Pani nie jest skora do pomocy, nie podniosła wzroku z nad kubka kawy. W księgarni trudno cokolwiek znaleźć, nie ma żadnego konkretnego podziału, ponieważ panuje straszny bałagan. Ceny stosunkowo wysokie. Książki zabrudzone, zniszczone
Obsługa bardzo miła, uzyskałam odpowiedź na każde pytanie, Pani poleciła mi rewelacyjne tłumaczenie książki, o którą pytałam, dodatkowo poleciła również kilka innych książek odpowiadających mojemu "książkowemu gustowi". Zostałam obsłużona profesjonalnie, sprawnie i uprzejmie.
Pani kompletnie niezorientowana, zapytana o dość popularną książkę, odpowiedziała, że jeśli nie ma jej na odpowiednim regale, to po prostu jej nie ma. Jest to najrzadziej odwiedzany przeze mnie Empik, jednak jeszcze nigdy nie uzyskałam fachowej pomocy. Obsługa niemiła, niechętna do pomocy
Obsługa bardzo miła, dzięki czemu panuje przyjazna atmosfera. Pracownicy zorientowani na ofertę pubu, potrafią polecić coś od siebie. Ceny nie są wygórowane, miejsce czyste, brudne kufle i popielniczki sprzątane są na bieżąco.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.