Rewelacyjnie. Świetne ceny, duży wybór towaru, szybkie przesyłki.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Personel profesjonalny ale widać, że nie do końca organizacyjnie jest ok, czterech pracowników szukało produktu który chciałam kupić.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Panie rozmawiające ze sobą bardziej, niż zainteresowane klientem. Na pytanie o spodenki odpowiedziały że nie ma i tyle. Zero propozycji innych modeli itp.Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Szybki i tani sposób przesyłania paczek. Nigdy nie spotkałam się z problemami. Paczki zawsze docierają na czas i nie uszkodzone. Cena jest bardzo zachęcająca, dodatkowo punkty odbioru zlokalizowane są dogodnie w pobliżu marketów i poczty, więc można odebrać/nadać przesyłkę 'przy okazji'. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Niestety, w sklepie tym spotkałam się z dużą niekompetencją pracowników, którzy źle doradzali mi w kwestii sprzętu AGD. Pomimo moich wyraźnych sygnałów, że nie jest to sprzęt o jaki mi chodzi usłyszałam odpowiedź że się 'nie znam' i pracownik po prostu odszedł. Na plus: Wygląd miejsca obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Rewelacyjnie. Strona oleole.pl jest bardzo przejrzysta i łatwo odnaleźć szukany produkt. Z łatwością złożyć można zamówienie, wszystko jest dobrze opisane i zrozumiałe. Zamówiony towar został błyskawicznie skompletowany i wysłany. Duży plus za profesjonalne zabezpieczenie paczki, nic nie uległo uszkodzeniu. Towar został od razu wysłany i na drugi dzień otrzymałam przesyłkę. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Kiedyś mój ulubiony sklep, dziś koszmar. Po "przemeblowaniu" które nastąpiło w zasadzie już jakiś czas temu kompletnie nie mogę się w nim odnaleźć. Wiem, że nie tylko ja. Działy ustawione są totalnie bez sensu! Mam też uwagę co do produktów bezglutenowych - ustawcie je w jednym miejscu, żeby możnabyło od razu zrobić zakupy, wiadomo że my-chorzy i tak nie kupimy nic innego! A wieczne szukanie pojedynczych rzeczy na różnych działach jest irytujące. Zwłaszcza słodycze stojące pośród innych słodyczy - których ja nie mogę. To nie poprawia mi humoru i zawsze wychodzę zniesmaczona.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy.
Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna.
Bardzo nam przykro z powodu wszelkich nieprzyjemności wynikających z ustawienia działów w markecie w Suwałkach. Pragniemy poinformować, że aktualnie w kilku testowych marketach wprowadziliśmy asortyment bezglutenowy w osobnych działach. Jesli to rozwiązanie spotka się z uznaniem naszych Kleintów, odrębny dział tych artykułów będzie sukcesywnie wprowadzany do kolejnych marketów sieci Kaufland.
Pozdrawiamy, Zespół Kaufland
Strona jest czytelna,...
Strona jest czytelna, chociaż ciężko znaleźć informacje np. o sesjach wychodzących i przychodzących. Wielkim minusem obsługi internetowej tego banku jest niekompatybilność z serwisami takimi jak PAYU, co utrudnia zakupy np. na allegro. Obsługa jest łatwa i intuicyjna, nawet starsza osoba jak moja mama sobie radzi.
Zawsze, gdy szukam jakiegoś przedmiotu, mogę liczyć na pomoc pracowników. Sklep jest czysty, towary poukładane, czasami brakuje cen, ale można sprawdzić je w czytniku. Panie na kasie są zawsze uśmiechnięte, życzliwe i gotowe do pomocy. Bardzo rzadko spotykam się z niemiłymi komentarzami czy krzywymi spojrzeniami. Ogromnym plusem sklepu jest dla mnie asortyment bezglutenowy. Wędliny znanych producentów z certyfikatem są podstawą mojego żywienia. Oczywiście w niższych niż gdzie indziej cenach!
Panie są uczynne, jednak prośba o doniesienie kolejnego rozmiaru zawsze kwitowana jest niepocieszoną miną. Często też rozmawiają między sobą głośno, o dość osobistych sprawach. Używają przy tym określeń, których ja, jako klientka nie chcę słuchać. Wiem też, że po zamknięciu sklepu ubierają się w ubrania ze sklepu
Jakość towarów jest zadowalająca, ich umiejscowienie w sklepie również. Dziwi i nieprzyjemnie zaskakuje natomiast fakt, że sklep wiedząc o tłumnych odwiedzinach obywateli Litwy, którzy skutecznie wykupują produkty z całego miasta nie zadba o ich uzupełnienie na czas i powiększenia ewentualnego zamówienia. Obsługa w sklepie jest dość dobra i sprawna zaś obsługa informacji pozostawia wiele do życzenia. Pracujące tam panie są niemiłe i sprawiają wrażenie bycia tam za karę. Również ich wygląd nie zachwyca. Większość z nich jest wręcz ordynarnie umalowana i ubrana.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.