Opinie użytkownika (11)

Jakość obsługi w...
Jakość obsługi w sklepie Biedronka na ulicy Niedziałkowskiego w Myśliborzu oceniam bardzo dobrze.Pracownicy zarówno na sali sprzedaży jak i przy kasie są uprzejmi i życzliwi. Chętnie służą pomocą i radą.Jeśli chodzi o asortyment sklepowy to mam pewne zastrzeżenia, a mianowicie zdarza się często, że produkty sprzedawane wcześniej w Biedronce są niedostępne od dłuższego czasu np. chusteczki do demakijażu. Ceny nie są wygórowane. Sklep na zewnątrz i wewnątrz nie budzi zastrzeżeń. Spore utrudnienie stanowią miejsca parkingowe, ponieważ jest ich stanowczo za mało.

Iwona_542

25.11.2014

Biedronka

Placówka

Zgierz, powstańców Śląskich 8

Nie zgadzam się (0)
Jakość obsługi na...
Jakość obsługi na Stacji Paliw PKN Orlen w Myśliborzu ul. Piłsudskiego jest na wysokim poziomie. Bardzo dużym plusem i zachętą do tankowania na tej właśnie stacji jest obsługa podjazdu.Pan Dariusz, który obsługuje podjazd jest osobą niezmiernie sympatyczną, otwartą i miłą. Obsługa Stacji również spełnia wszelkie standardy. Zawsze kiedy tankuję na tej Stacji Paliw jestem powitana i pożegnana przez pracowników w sposób werbalny, pracownicy proponują mi zakup dodatkowych produktów w zależności od sytuacji, np. wczoraj padał deszcz i zaproponowano mi płyn do spryskiwaczy, innym razem tankując rano zaproponowano mi kawę na drogę, oraz informują o aktualnej promocji skierowanej do klientów Stacji PKN Orlen. Personel jest odpowiednio przygotowany do obsługi klienta. Wszyscy pracownicy posiadają schludne i czyste ubrania firmowe. Stacja posiada szeroki asortyment, ceny są dostępne nie wygórowane a towar odpowiednio wyeksponowany. Wygląd Stacji zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz nie budzi najmniejszych zastrzeżeń.Artykuły spożywcze w bistro wyglądają świeżo, przy ekspresie do kawy i miejscu obsługi klienta panuje idealny porządek, toalety są czyste i zadbane. Serdecznie polecam Stację PKN Orlen w Myśliborzu.

Iwona_542

23.10.2014

ORLEN

Placówka

Myślibórz, Piłsudskiego 1

Nie zgadzam się (0)
Urząd Skarbowy wewnątrz...
Urząd Skarbowy wewnątrz i na zewnątrz bardzo czysty i zadbany. Wchodząc do budynku na wprost jest biuro obsługi klienta, siedziało tam dwoje młodych ludzi, mężczyzna i kobieta. Wchodząc przywitałam się słowami "dzień dobry", niestety żaden z urzędników mi nie odpowiedział. Urząd odwiedziłam w celu pobrania PIT-ów, które z reguły znajdują się na stoliku obok. Pobrałam kilka interesujących mnie druków, lecz nie mogłam znaleźć jednego, kręciłam się w koło stolika, lecz mimo iż urzędnicy patrzyli w moją stronę nie spytali czego szukam. Przy obsłudze klienta w danym czasie nie było żadnego petenta. Widząc, że urzędnicy sami z siebie nie chcą mi pomóc, zapytałam gdzie znajdę PIT 36, pani wskazała palcem i powiedziała: "na oknie". Nie spodobało mi się zachowanie urzędników, poczułam się jak intruz, który wtargnął do Urzędu tuż po jego otwarciu, a ja przecież także mam pracę do której muszę zdążyć. Wychodząc pożegnałam się, lecz nie usłyszałam pożegnania urzędników, ani dozorcy siedzącego tuż przy wyjściu.

Iwona_542

13.04.2011
Nie zgadzam się (3)
W instytucji finansowej...
W instytucji finansowej panował idealny porządek, drzwi, podłoga i okna były czyste. Pracownicy ubrani byli w firmowe stroje z przypiętymi identyfikatorami. Na biurkach panował ład i porządek. Na stoliku przy, którym stały dwa krzesła widoczne były uporządkowane materiały reklamowe. Pracownik przywitał mnie werbalnie, był grzeczny i uprzejmy. Nie próbował rozpoznać moich potrzeb, nalegał żebym przyniosła dokument potwierdzający dochody i dopiero na tej podstawie dokona analizy pożyczki i kosztów. Musiałam nalegać, żeby dokonał mi wstępnej analizy na podstawie dochodów jakie przekazałam mu ustnie. Pracownik nie zadawał mi wiele pytań, mam wrażenie, że to ja zadawałam mnóstwo pytań, żeby szczegółowo dowiedzieć się szczegółów na temat interesującej mnie pożyczki. Nie uzyskałam wyczerpujących odpowiedzi, więc wizytę uważam, za mało satysfakcjonującą.

Iwona_542

12.04.2011
Nie zgadzam się (0)
Czystość na zewnątrz...
Czystość na zewnątrz budziła zastrzeżenia, ponieważ na parkingu były zanieczyszczenia w postaci zanieczyszczeń z drzewa rosnącego w pobliżu. Wewnątrz składu panował porządek, lecz zauważyłam bardzo brudne szyby na sali ekspozycji. Pracownica przywitała mnie werbalnie. Na sali ekspozycji przez 17 min nie podszedł do mnie żaden pracownik. Gdy sama podeszłam i zapytałam o interesujący mnie produkt, pracownik udzielił mi wyczerpującej informacji. Wygląd pracowników nie budził zastrzeżeń, ubrania były firmowe przy, których widniały identyfikatory. Widoczne były niedociągnięcia związane z zainteresowaniem się klientem, klient powinien się czuć ważny a nie tak jak by przeszkadzał komuś w pracy.

Iwona_542

12.04.2011

VOX Składy budowlane

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wygląd apteki na...
Wygląd apteki na zewnątrz i wewnątrz nie budził żadnych zastrzeżeń. Podłogi i witryny były czyste bez śladu plam i zanieczyszczeń. Widoczne były materiały reklamowe w postaci ulotek i plakatów. Czas oczekiwania przy okienku był bardzo krótki, około 2 minuty. Obsługująca mnie farmaceutka zachowała wszelkie standardy dotyczące obsługi klienta. Wygląd farmaceutki, także nie budził zastrzeżeń, wyglądała czysto i schludnie, posiadała czysty i wyprasowany fartuch z imieniem i nazwiskiem. Zadawała bardzo dużo pytań sama z siebie. W pełni rozpoznała moje potrzeby. Otrzymałam także propozycję zakupu komplementarnego. Wizytę uważam za bardzo udaną, już dawno nie czułam się taka ważna jako klient.

Iwona_542

12.04.2011

Apteka

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Wygląd sklepu na...
Wygląd sklepu na zewnątrz nie budzi zastrzeżeń, okna i drzwi czyste. Na parkingu przed budynkiem widoczne papiery, paragony i puste plastikowe butelki po napoju.Wejście na salę sprzedażową czyste, podłoga nie budzi zastrzeżeń. Palety w pierwszej alejce ułożone równo. Towar na półkach i w koszykach estetycznie wyeksponowany. Przy wejściu dostępne ulotki reklamowe, natomiast brak koszyków. Pracownik na sali sprzedaży poproszony o wskazanie produktu zareagował w naturalny i uprzejmy sposób, wskazując dany produkt. Ten sam pracownik poproszony o zważenie naczynia żaroodpornego na wagę i podanie ceny w sposób uprzejmy wykonał prośbę. Stoisko warzywne czyste i uporządkowane, dostępne torebki foliowe i czytelnie wyeksponowane ceny. Stanowiska kasowe czyste. Kolejka przy kasie niewielka, czas oczekiwania krótki. Znikome zainteresowanie Kasjera, wprawdzie kasjer przywitał się słowami "dzień dobry", ale nic poza tym. Przy kasie dostępna gazetka "Kropka TV", oraz białe, żółte i zielone torby na zakupy.

Iwona_542

03.03.2011

Biedronka

Placówka

Wrocław, Sołtysowicka 17

Nie zgadzam się (2)
Przed sklepem w...
Przed sklepem w gablocie wiszą plakaty reklamowe. Czystość zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz sklepu nie budzi zastrzeżeń. Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Przy stoisku warzywnym i piekarniczym znajdowały się torebki foliowe. Produkty w koszach ułożone w jasny i czytelny sposób. Pracownik na sali sprzedaży chętnie służy pomocą, interesuje się klientem. Towar ładnie wyeksponowany. Miło, czysto i przyjemnie. W kolejce do kasy czekałam zaledwie dwie minuty.

Iwona_542

16.02.2011

Biedronka

Placówka

Lublin, Pogodna 15

Nie zgadzam się (1)
Pani nie posiadała...
Pani nie posiadała identyfikatora, nie przywitała się zwrotem grzecznościowym, wypełniała jakieś dokumenty. Zakup dotyczył farby do włosów,nie potrafiła doradzić ani zachęcić do kupna. Całkowita obojętność w stosunku do klienta. Asortyment w sklepie bardzo ładnie wyeksponowany, widoczne ceny. Czas obsługi bardzo krótki.Wygląd zewnętrzny i wewnętrzny nie budzi zastrzeżeń.

Iwona_542

18.11.2010

PSS Społem

Placówka

Dębno Lubuskie, Mickiewicza 4

Nie zgadzam się (1)
Wiedza i kompetencje...
Wiedza i kompetencje personelu na wysokim poziomie, służą radą i pomocą. Jeśli chodzi o zachowanie personelu to mam pewne zastrzeżenia. Nie było zwrotów grzecznościowych, tylko suche "proszę". W dniu dokonywanej obserwacji i zakupu tuż przed godziną szesnastą nie było możliwości zapłaty kartą kredytową a jedna z pracownic niecierpliwiła się że apteka czynna jest do godziny 16,00 i że ma już policzoną kasę.Wygląd personelu schludny nie budzący zastrzeżeń.Jeśli chodzi o asortyment niestety wielu produktów z konkretnych firm wybranych przez mojego lekarza nie było w ofercie, jednakże nadmieniam, że zapewniono mnie, iż na moje życzenie zostanie asortyment zamówiony i sprowadzony. W aptece znajdowałam się sama, więc czas obsługi był bardzo szybki, zważywszy na to, że personel spieszył się z zamknięciem apteki. Wygląd zewnętrzny obiektu właściwy, czysty i zadbany. Wnętrze bardzo czyste, dobrze oświetlone zachęcające do zakupu.

Iwona_542

18.11.2010

Apteka 112

Placówka

Myślibórz, Bohaterów Warszawy 32

Nie zgadzam się (0)
Stan techniczny obiektu...
Stan techniczny obiektu dobry, wygląd zewnętrzny obiektu dobry, obsługa klienta:oczekiwanie przy kasie nie było zbyt długie,pracownik nie przywitał mnie zwrotem grzecznościowym" Dzień dobry", pracownik był uprzejmy, zapytał o chęć otrzymania faktury Vat, zapytał o posiadanie karty na punkty,pracownik nie zaproponował zakupu dodatkowego,podał kwotę do zapłaty, reszta została prawidłowo wydana, obsługujący kasę wydał paragon fiskalny, pracownik pożegnał się słowami: dziękuję, Do widzenia. Wnętrze sklepu było czyste, towary na półkach oznakowane cenowo, aranżacja przestrzeni kasowej była komfortowa. Toaleta na stacji była czynna, znajdował się w niej papier toaletowy, płyn do dezynfekcji rąk, sprawna suszarka do rąk oraz aktualny harmonogram czystości toalet. Ogólna ocena bardzo dobra.

Iwona_542

03.11.2010

BP

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi