Słabo. przeciętnie, długi czas oczekiwań Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry. Dziękuję za przesłany komentarz. Przepraszamy za wydłużony czas oczekiwania, dokładamy wszelkich starań, aby zapewniać sprawny serwis naszym klientom. Zachęcam do kontaktów z nami. Z pozdrowieniami Agnieszka Mrozińska - Sochalska, mBank.
OK. przeciętna obsługa,...
OK. przeciętna obsługa, porównywana do innych,fajnie rozwiązania do planowania budżetu Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry, dziękuję za pozytywną opinię na temat usługi planowania budżetu w naszym systemie transakcyjnym. Zostajemy do Pani dyspozycji zarówno w naszych oddziałach jak i na mLinii pod numerem: 0 801 300 800. Zachęcamy również do kontaktu za pośrednictwem Eksperta online w kanałach audio i wideo. Z pozdrowienia Julia Wochna, mBank
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.
Bardzo źle. Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Źle. Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Tak sobie. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi.
OK. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi.
Słabo. Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Tak sobie. Na plus: oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.
Delikatesy Alma w powszechnej opinii zaliczane są do dobrych marketów, robię tam zakupy czasem, zgadzam się w pełni z tą opinią. Sklep świetnie wyposażony, można tam znaleźć wiele rzeczy, o przyzwoitej jakości asortymentu. Minus jedyny jest taki, ze czasem w tej ogromnej ilości cięzko odnaleźć coś konkretnego, czego potrzebujemy - wybór czasem wydaje się zbyt duży, trudno dostrzec potrzebne rzeczy. Personel średni, zasadniczo bez zarzutów, ale nie zachwyca.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.