Opinie użytkownika (16)

Słabo. przeciętnie, długi...
Słabo. przeciętnie, długi czas oczekiwań Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.

Iwona_122

02.08.2017

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
30.04.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry. Dziękuję za przesłany komentarz. Przepraszamy za wydłużony czas oczekiwania, dokładamy wszelkich starań, aby zapewniać sprawny serwis naszym klientom. Zachęcam do kontaktów z nami. Z pozdrowieniami Agnieszka Mrozińska - Sochalska, mBank.
OK. przeciętna obsługa,...
OK. przeciętna obsługa, porównywana do innych,fajnie rozwiązania do planowania budżetu Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.

Iwona_122

02.08.2017

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
26.03.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękuję za pozytywną opinię na temat usługi planowania budżetu w naszym systemie transakcyjnym. Zostajemy do Pani dyspozycji zarówno w naszych oddziałach jak i na mLinii pod numerem: 0 801 300 800. Zachęcamy również do kontaktu za pośrednictwem Eksperta online w kanałach audio i wideo. Z pozdrowienia Julia Wochna, mBank
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Iwona_122

01.08.2017

Idea Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle. ...
Bardzo źle. Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Iwona_122

01.08.2017

Open Finance

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Na...
Źle. Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Iwona_122

01.08.2017

Expander

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi.

Iwona_122

25.07.2017

Stradivarius

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Iwona_122

25.07.2017

Orsay

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi.

Iwona_122

25.07.2017

Mohito

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus:

Iwona_122

25.07.2017

eobuwie.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na...
Słabo. Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Iwona_122

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na plus: oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Iwona_122

18.07.2017

Subway

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Iwona_122

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Iwona_122

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Iwona_122

18.07.2017

Amic Energy

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Iwona_122

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Delikatesy Alma w...
Delikatesy Alma w powszechnej opinii zaliczane są do dobrych marketów, robię tam zakupy czasem, zgadzam się w pełni z tą opinią. Sklep świetnie wyposażony, można tam znaleźć wiele rzeczy, o przyzwoitej jakości asortymentu. Minus jedyny jest taki, ze czasem w tej ogromnej ilości cięzko odnaleźć coś konkretnego, czego potrzebujemy - wybór czasem wydaje się zbyt duży, trudno dostrzec potrzebne rzeczy. Personel średni, zasadniczo bez zarzutów, ale nie zachwyca.

Iwona_122

12.11.2009

Alma Market

Placówka

Pruszków, ul. Sprawiedliwości 4

Nie zgadzam się (9)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi