Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry, dziękujemy za przedstawioną opinię. Jakość obsługi jest dla nas bardzo ważna i nieustannie nad nią pracujemy. Miło nam będzie, jeżeli odwiedzi Pani naszą placówkę ponownie. Pozdrawiamy, PKO Bank Polski.
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Nie mogę ocenić kompetencji osoby z infolinii ponieważ czas oczekiwania wynosił 52 minuty, Nie zdecydowałam się czekać. To za długo. Kiedy dzwoniłam na tę infolinię kilka miesięcy temu, wtedy czas oczekiwania wynosił od 15 do 20 minut. Tamtym razem udzielono mi rzeczowych i wyczerpujących odpowiedzi, tym razem się nie udało.
Pracownicy bardzo nerwowo odpowiadają, że nie wiedzą gdzie co jest bo tym " się zajmuje koleżanka, której nie ma dziś w pracy". Na niektórych towarach w sklepie nie ma cen, jest natomiast informacja " w promocji". Zdarzyło się, że cena podana na półce była niższa niż Pani nabiła przy kasie. Towar był poukładany niestarannie i nietematycznie, stąd czas na odnalezienie produktów wydłużał się.Wygląd sklepu współgrał z zachowaniem personelu i oferowanym towarem: jednym słowem rozgardiasz.
Pracownicy już przy wejściu pytają " W czym mogę pomóc" i doradzają do którego stanowiska należy się udać. Przy stanowisku, które mnie interesowało była kolejka. Ponownie podeszła do mnie pracownica i zaproponowała zapoznanie się z innymi ofertami lub skorzystanie z infolinii telefonicznej. Osoba obsługująca była bardzo kulturalna, wstała przy powitaniu, podała rękę, przedstawiła się. Odpowiedziała na większość pytań, a na te, na które nie znała odpowiedzi zapisała na kartce z zastrzeżeniem, że udzieli na nie odpowiedzi przy następnym naszym spotkaniu. Osoba ta była kompetentna i zaangażowana, Po tygodniu zwizytowałam placówkę kolejny raz. Ku mojemu zdziwieniu, kiedy tylko podeszłam do stanowiska, usłyszałam " Dzień dobry Pani Iwono, proszę usiąść, Zacznę od odpowiedzi na pytania, na które jestem winien wyjaśnienie". Otrzymałam wyczerpujące informacje i ponownie zostałam obsłużona bez zastrzeżeń. Jedynie wystrój placówki jest dość skąpy i chłodny.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.