Opinia użytkownika: Iwona_1116
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Pracownicy już przy wejściu pytają " W czym mogę pomóc" i doradzają do którego stanowiska należy się udać. Przy stanowisku, które mnie interesowało była kolejka. Ponownie podeszła do mnie pracownica i zaproponowała zapoznanie się z innymi ofertami lub skorzystanie z infolinii telefonicznej. Osoba obsługująca była bardzo kulturalna, wstała przy powitaniu, podała rękę, przedstawiła się. Odpowiedziała na większość pytań, a na te, na które nie znała odpowiedzi zapisała na kartce z zastrzeżeniem, że udzieli na nie odpowiedzi przy następnym naszym spotkaniu. Osoba ta była kompetentna i zaangażowana, Po tygodniu zwizytowałam placówkę kolejny raz. Ku mojemu zdziwieniu, kiedy tylko podeszłam do stanowiska, usłyszałam " Dzień dobry Pani Iwono, proszę usiąść, Zacznę od odpowiedzi na pytania, na które jestem winien wyjaśnienie". Otrzymałam wyczerpujące informacje i ponownie zostałam obsłużona bez zastrzeżeń. Jedynie wystrój placówki jest dość skąpy i chłodny.