Sympatyczna i miła sprzedawca. Zaraz po wejściu dostałam zaproszenie do wejścia do salonu, zapytała w czym może pomoc. Dopytywala sie czy potrzebuje jakiś informacji odnośnie preferowanego produktu, czy chciałabym sama w spokoju rozejrzeć sie, a pózniej zasięgnąć informacji, zademonstrowala mi produkty, które przypadły mi do gustu, oraz odpowiedziała na moje pytania.
O godzinie 15 po południu z 5 stanowisk otwarte jedynie 2, przy czym w kolejce około 15 osób, czekalam ponad godzinę na obsługę, która trwała dokładnie 5 minut. Pozostali doradcy pili kawę lub przechodzili bez celu z pokoju do pokoju. Klienci wymieniali miedzy sobą uwagi dotyczące jakości obsługi.
Dziękujemy za Pani opinię. Chcielibyśmy poznać możliwie najwięcej szczegółów dotyczących wizyty, dlatego też wyślemy do Pani wiadomość prywatną z prośbą o podanie dodatkowych informacji. Proponujemy również alternatywne kanały komunikacji z Vectrą takie jak: Infolinia (801 0801 80), kontakt za pośrednictwem formularzy dostępnych na stronie www.vectra.pl lub za pośrednictwem portalu Facebook na naszym oficjalnym Fanpage https://www.facebook.com/cyfrowavectra gdzie w każdym z tych miejsc udzielimy odpowiedzi na pytanie czy dopasujemy ofertę do Państwa potrzeb. [Aleks]
Niestety z uwagi na brak danych, o które prosiliśmy w wiadomości prywatnej, nie możemy odnieść się do poruszanych przez Panią kwestii. Jeżeli jest Pani zainteresowana wyjaśnieniem zgłaszanych nieprawidłowości, prosimy o kontakt za pomocą dedykowanych środków kontaktu. [Sonia]
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.