Szukałam golarki dla ukochanego. Prawie od razu podszedł do mnie sprzedawca który zaproponował pomoc. Sprzedawca miał dużą wiedzę produktową i potrafił doradzić. Dzięki niemu wiedziałam czym się różnią dwie golarki i która będzie odpowiednia. Sprzedawca był miły i kulturalny przez cały czas obsługi. Wyszłam ze sklepu zadowolona z transakcji i na pewno wrócę na kolejne zakupy.
Szukałam bielizny na walentynki. Pani sprzedawczyni sama do mnie podeszła i zaproponowała pomoc. Otrzymałam fachowe doradztwo. Pani idealnie dobrała rozmiar bielizny dla mnie i zachęciła do przymierzenia. Zaproponowano mi dodatkowe produkty a jednocześnie obsługa nie była nachalna. Byłam zadowolona wychodząc po zakupach.
W sklepie można dostać regionalne alkohole oraz zdrową żywność. Jeśli sklep jest czasowo zamknięty co zdarza się, można zadzwonić na ogólnodostępny numer telefonu i umówić się na wizytę. Właściciel to przemiły człowiek który ma dużo do opowiedzenia o naszym wałbrzyskim regionie i jest sympatyczny. Uprzejmość i jakość obsługi na najwyższym poziomie.
Zakupy w Lidlu są przyjemnością. Dbanie o odpowiednie zatowarowanie i datę przydatności produktów do spożycia są godne pochwały. Pracownicy poproszeni o pomoc od razu jej udzielają. Każdy mój problem został szybko rozwiązany a odpowiedź udzielona. Dodatkowo można brać udział w loterii gdzie każdy klient po dokonaniu zakupów może wyrazić swoje zdanie i wygrać nagrody. Czystość w strefie wózków i przy kasach jest wzorowa. Wprowadzenie kas samoobsługowych usprawniło i przyspieszyło obsługę.
Wiedza i kompetencje personelu w tym markecie są na wysokim poziomie. Jestem usatysfakcjonowana ilekroć robię zakupy w tym markecie. Gdy mam problem zawsze mogę poprosić kogoś z obsługi o pomoc i wiem że ją uzyskam. Obsługa przy kasach jest szybka i sprawna. Gdy robi się za duża kolejka pracownicy szybko reagują i zostaje otwarta nowa kasa. Panie kasjerki starają się sprawnie i szybko obsługiwać klientów.
Tankowałam dziś paliwo na stacji Orlen w Wałbrzychu przy ul. Wrocławskiej. Jakość obsługi na tej stacji jest za każdym razem na bardzo wysokim poziomie. Panie są uprzejme i sympatyczne, zawsze pytają o kartę na punkty, proponują coś ciepłego do jedzenia, uprzejmie witają i żegnają klientów. Lubię jeździć na tą stację ponieważ wiem że zawsze zostanę sprawnie i profesjonalnie obsłużona.
Niskie oprocentowanie kredytów, szybki przelew środków, możliwość wcześniejszej spłaty bez dodatkowych kosztów. Ciekawe konkursy i promocje. Łatwy kontakt z mLinią.
Witam. Dziękuję za wysoką ocenę jakości obsługi w mBanku. Serdecznie zachęcam do dalszego kontaktu. Pozdrawiam Marta Kaźmierczak mBank
Pracownicy nie...
Pracownicy nie posiadają wiedzy na temat kierunków- jedna Pani musi pytać drugiej. Podczas rozmowy jedna Pani wyszła do drugiego pomieszczenia bez jakiegokolwiek pożegnania ze mną i już nie wróciła. Pracownicy nie mieli obowiązkowych identyfikatorów. Przy zapisie przez internet kontakt nastąpił po 2 miesiącach.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.