Witam. Dziękuję, że podzielił się Pan z nami swoimi wrażeniami. Cieszę się, że oferta mBanku zyskała Pana uznanie i zdecydował się Pan na przeniesienie karty :) Miło mi słyszeć, że Pana sprawa została załatwiona bez dodatkowych formalności. Wierzę, że dalsze korzystanie z usług mBanku będzie dla Pana satysfakcjonujące i z chęcią skorzysta Pan w przyszłości z kolejnych produktów oferowanych przez naszą firmę. Zachęcam Pana do kontaktów z mBankiem - polecam połączenie z Ekspertem online w kanale video/audio/czat. Pozdrawiam Emilia Kot, mBank
Zadzwoniłem na infolinię...
Zadzwoniłem na infolinię w celu zgłoszenia problemu technicznego. Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem wyniósł około 2 minut.Rozmowa była prowadzona w sposób taktowany, a zadawane pytania były kierowane w sposób w pełni zrozumiały przeze mnie. Czas oczekiwania na utworzenie zgłoszenia technicznego nie przekroczył 4-5 minut, jeszcze w trakcie rozmowy otrzymałem wiadomość SMS z numerem zgłoszenia.Pod koniec rozmowy, otrzymałem propozycję dokupienia dodatkowej aktywacji (kolejnego numeru telefonu na abonament), jednak odmówiłem.
Zamówienie zostało zrealizowane bardzo szybko, tego samego dnia nastąpiła wysyłka paczki, zaś następnego dnia zamówienie było gotowe do odbioru w Paczkomacie.Towar był zgodny z opisem i zapakowany w sposób solidny.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.