Od jakiegoś czasu - może miesiąc- nie ma koszyków do wkładania zakupionego towaru, jedynie wózki / które są mało wygodne i nieporęczne/. Utrudnia to i przedłuża zakupy osobom, które nie robią dużych zakupów.Pytałam personel, dlaczego brak koszyków , nie umieli nic powiedzieć.
Segregacja ubrań ułatwia klientom poszukiwania, przy każdej rzeczy ceny, sporo miejsca w sklepie zapewnia dobre samopoczucie. Jedynie mała liczba ekspedientek powoduje,że trudno o coś zapytać-trzeba szukać obsługi sklepu dłuższą chwilę /to denerwujące/.
Jedna z pracownic sklepu zachowuje się tak, jakby robiła klientom łaskę ,że tam pracuje. A właściwie, to klient czuje się winny, że tam robi zakupy. Ekspedientka - smutna,niezadowolona.
Dobrym pomysłem sklepu jest zaoferowanie klientom tablicy ogłoszeń-na której mogą zawiesić jakieś swoje ogłoszenie/druk ogłoszenia przygotowany i udostępniany przez sklep/.Tablica umieszczona w dostępnym i widocznym miejscu.Pomysł ten ułatwia życie klientom i przyciąga ich do sklepu.
Zakupiłam mrożonkę - brokuły, które po ugotowaniu nie nadawały się do spożycia. Termin przydatności do spożycia był nadal aktualny. Po dwóch dniach przeprowadziłam rozmowę z kierownikiem sklepu, który twierdził,że to niemożliwe.
Poszukiwałam niedużego stolika,na drzwiach sklepu widniała kartka z informacją o likwidacji sklepu i związanych z tym upustach cenowych w granicach 50%. Okazało się, że upusty dotyczą oddziału sklepu-tej firmy, lecz na ulicy innej/Przemysłowej/,choć też w Żninie. Informacja wprowadzała w błąd klientów, bo rabat dotyczył nie tego sklepu.
Tankowanie benzyny - zrobił to pracownik (z uśmiechem). Zaproponowano mi uczestnictwo w programie Vitay, wytłumaczono szczegółowo wszystkie zasady. Obsługa bardzo miła i kompetentna. Jedyny mankament to brak nowego katalogu do programu.
Podpisałam nową umowę abonencką z firmą. Po paru dniach przyszedł rachunek, okazało się, że jest spory. Policzono mi za aktywację konta 40złotych - przy umowie nie było o tym mowy; ponadto nikt nie umiał mi wytłumaczyć, dlaczego doliczono zapłatę za rozmowy, choć na koncie były jeszcze niewykorzystane minuty z abonamentu. Nie podano mi numeru do biura obsługi klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.