Dokładnie chodzi o usługę I plus mobilnego internetu i tylko tyczy się tej oferty moja opinia.Od samego początku osoba mnie obsługująca zapewniała mnie że internet będzie w pełni działał wiec się zgodziłem podpisałem umowę opisano mi w pełni jak wykonać instalacje i do końca zapewniano o skuteczności tego urządzenia. Lokal jest ładny pracownicy nienagannie ubrani obsługa dobra. Okazało się jednak że nie wszystko jest takie piękne po kilku próbach nieudanej instalacja zadzwoniłem do obsługi gdzie skierowano mnie do działu technicznego tam jakiś mężczyzna spowodował że instalacja stała się czymś a wykonalnym mówił do mnie niezrozumiałym żargonem informatycznym w końcu stwierdził że muszę oddać komputer do informatyka. W końcu sam jakoś to załatwiłem nie na długo po 3 miesiącach jakość usługi zaczęła się pogarszać porozumiewałem się z obsługą techniczną i nadal wmawiano mi że to wina komputera. Po 6 miesiącach po raz pierwszy zepsuł się modem czas reklamacji 21 dni kolejne 3 miesiące 2 raz zepsuł się modem czas reklamacji 6 tygodni plus 100 zł za naprawę.Próbowałem się dowiedzieć już w punkcie w Brodnicy dlaczego muszę płacić za sprzęt który jest na gwarancji niestety pani która mnie obsługiwała tylko potrafiła kiwać ramionami i kazała kontaktować się z obsługą klienta.Próbowałem również listownie skontaktować się z operatorem w sprawie jakiegoś rozliczenia za czas tych 9 tygodni gdy nie miałem dostępu do usługi internetowej niestety bez odzewu.Po wielokrotnych próbach zrezygnowałem i doczekałem końca umowy.
Kolejny ze sklepów z akcesoriami komputerowymi z którym miałem do czynienia. Personel to 2 mężczyzn których wiedzę oceniam dobrze kompetencje trochę gorzej będąc kilkukrotnie widziałem ich rożne zachowania od bardzo dobrego do wrednego. Obsługa jest szybka i bezproblemowa Miejsce gdzie znajduje się sklep jest wyraźnie widoczne ale w samej placówce panuje lekki chaos organizacyjno wystawowy panuje nieład artystyczny ale jest czysto. Na największy plus zasługuje serwis człowiek który tam obsługuje wykazuje pełne zawodowstwo w tym co robi i jest bardzo sympatyczny
Pełna nazwa tej firmy to Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych sam bezpośrednio nie jestem jej użytkownikiem ale to kwestia czasu.Jednakże byłem świadkiem jak mój ojciec korzystał z ich usługi. Pierwsza rzecz pozytywna przedstawiciel przyjeżdża do domu zgodnie z umówionym czasem wizyty, przedstawiciele a widziałem 2 osoby wyglądem raczej nie szokuj wyglądają przeciętnie. Warunki umowy są przejrzyste bez kruczków czas wizyty i obsługi ok 20 minut. Asortyment spory od ubezpieczeń budynków, firm, indywidualnych poprzez rolnicze ubezpieczenia Również z kwestią wypłat odszkodowań z tego co mi wiadomo nie ma problemu(wiem z doświadczenia ponieważ ojciec miał małą stłuczkę którą spowodował kosztorys był na 1500 zł i nie było żadnych problemów z wypłaceniem z TUW
Zdarzyło mi się raz korzystać z usług PZU a dokładnie z ubezpieczenia auta. Ze znalezieniem punktu nie było problemu sam wygląd miejsca obsługi był mało sympatyczny czas obsługi wahał się w granicach 15-20 min na osobę a kolejka była spora. Wygląd personelu na dobrym poziomie i dość sympatyczne podejście. Wiedza personelu była dobra ale to były regułki które dla mnie zielonego wtedy klienta były niezrozumiałe.Pierwszy raz miałem styczność z ubezpieczeniami i nie potrafiono mi dokładnie wytłumaczyć zasad i reguł. Ogólnie oceniam PZU pozytywnie najgorsza sprawa jaka dotyka klienta to cena ubezpieczenia najsroższy ubezpieczyciel na rynku w Polsce.
Swego czasu odwiedziłem sieć VOBIS z chęcią zakupu komputera. Pierwszą rzeczą na jaką zwróciłem uwagę to fakt że miałem problem ze znalezieniem tego sklepu naprawdę lokalizacja jest fatalna.Po znalezieniu wchodząc do środka uderzył mnie widok różnorodności sprzętu byłem zaskoczony tym faktem. Pracowników było czterech i zaraz na wejściu usłyszałem "dzień dobry" ruch był dość spory jednak nie czekałem długo na to żeby ktoś mi mógł poradzić w dokonaniu zakupów. Rozmowa z obsługą była bardzo sympatyczna i wyrazista w momencie gdy mi doradzano nie padały żadne niezrozumiałe dla mnie formuły techniczne. Wszystko było wytłumaczone jak dla prostego klienta, nie wciskano mi najdroższego sprzętu ani nie wiadomo jakich dodatków sam miałem wpływ na to co chce kupić.Po dokonaniu wyboru przyszedł czas na formalności które trwały ok 30 min w międzyczasie rozmawiałem z osobą która mnie obsługiwała jak starzy znajomi choć pierwszy raz widziałem ją na oczy. Dokonawszy transakcji otrzymałem pomoc w doniesieniu towaru do pojazdu i sympatycznego pożegnania. Jednakże nasuwa się druga negatywna uwaga na cenę sprzętu jest dużo większa niż w innych sklepach nie jest to jednak fakt odpychający ponieważ sprzęt jest dobrej klasy a serwis jest jest bardzo dobry np:zawiodła mnie nagrywarka to w 5 min została wymieniona na nową a nie jak to bywa 14 dni na serwis. Zadowolony jestem z tej marki i polecałem ją znajomym również zakupiłem tam aparat cyfrowy i inne akcesoria , komputer działa mi bezawaryjnie już 6 rok.
Będąc użytkownikiem pojazdu i często z niego korzystając dość często korzystam z usług stacji benzynowych. Wiadome jest że są to stacje samoobsługowe jednak z instalacją lpg korzystamy z obsługi,co warto zauważyć nie czekałem nigdy dłużej niż 5 min nawet mimo dużego ruchu. Będąc na wielu stacjach z pod znaku orła wygląd stacji jest okazały produkty na pułkach są przejrzyście ułożone i dobrze wyeksponowane obsługa jest sympatyczna i zawsze można sobie podyskutować.Personel jest dobry w tym co robi zawsze otrzymywałem pełną obsługę. Jedynym mankamentem jaki idzie zauważyć jest cena produktów, trzeba stanowczo przyznać że są one trochę zawyżone. Tankowałem na kilku różnych stacjach ORLEN i nie zauważyłem żadnych odstępstw przy obsłudze,mocno uwidoczniony jest fakt że kierownictwo kładzie duży nacisk na jakość swojej firmy dlatego oceniam "orzełka" dobrze.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.