Opinia użytkownika: Grzegorz_558
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Dokładnie chodzi o usługę I plus mobilnego internetu i tylko tyczy się tej oferty moja opinia.Od samego początku osoba mnie obsługująca zapewniała mnie że internet będzie w pełni działał wiec się zgodziłem podpisałem umowę opisano mi w pełni jak wykonać instalacje i do końca zapewniano o skuteczności tego urządzenia. Lokal jest ładny pracownicy nienagannie ubrani obsługa dobra. Okazało się jednak że nie wszystko jest takie piękne po kilku próbach nieudanej instalacja zadzwoniłem do obsługi gdzie skierowano mnie do działu technicznego tam jakiś mężczyzna spowodował że instalacja stała się czymś a wykonalnym mówił do mnie niezrozumiałym żargonem informatycznym w końcu stwierdził że muszę oddać komputer do informatyka. W końcu sam jakoś to załatwiłem nie na długo po 3 miesiącach jakość usługi zaczęła się pogarszać porozumiewałem się z obsługą techniczną i nadal wmawiano mi że to wina komputera. Po 6 miesiącach po raz pierwszy zepsuł się modem czas reklamacji 21 dni kolejne 3 miesiące 2 raz zepsuł się modem czas reklamacji 6 tygodni plus 100 zł za naprawę.Próbowałem się dowiedzieć już w punkcie w Brodnicy dlaczego muszę płacić za sprzęt który jest na gwarancji niestety pani która mnie obsługiwała tylko potrafiła kiwać ramionami i kazała kontaktować się z obsługą klienta.Próbowałem również listownie skontaktować się z operatorem w sprawie jakiegoś rozliczenia za czas tych 9 tygodni gdy nie miałem dostępu do usługi internetowej niestety bez odzewu.Po wielokrotnych próbach zrezygnowałem i doczekałem końca umowy.