Opinie użytkownika (10)

Obsługująca mnie doradczyni...
Obsługująca mnie doradczyni (Pani Małgorzata) zawsze tworzy niezwykle miłą atmosferę a co najważniejsze - dopasowuje się do moich potrzeb jako klienta i nie próbuje mi oferować produktów, które mnie nie interesują.

Grzegorz_1273

10.09.2017

Pekao SA

Placówka

Poznań, ul. Św. Marcin 52/56

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Pracownicy...
Bardzo dobrze. Pracownicy banku powoli dostosowują się już do wymogów rynku. Jakość obsługi rośnie. Niestety są oni zmuszani do ciągłego aktywizowania swoich klientów i proponowania im nowych produktów. Bywało to męczące. Elementem nieco zniechęcającym są nadal częste kolejki. Lepszym rozwiązaniem jest w tym przypadku bankowość elektroniczna. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Grzegorz_1273

01.08.2017

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Od trzech...
Rewelacyjnie. Od trzech lat mam swojego doradcę w PeKaO, który działa w taki sposób, że chętnie odbieram od niego telefony i wpadam raz na kwartał by załatwić niezbędne formalności. Ustaliliśmy moje potrzeby i otrzymuję tylko propozycje, które są odpowiedzią na moje wymagania. Brak uciążliwego telemarketingu czy bombardowania zbędnymi promocjami. Obsługa ogranicza się właściwie do wejścia na umówioną godzinę i podpisanie zlecenia. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Grzegorz_1273

01.08.2017

Pekao SA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Pracownicy...
Bardzo dobrze. Pracownicy chętni do pomocy, witają klienta już przy wejściu do sklepu. Zachowują porządek na sali sprzedaży i potrafią szybko odnaleźć poszukiwany przez klienta towar. Obsługa kasowa sprawna, choć każdorazowo dość mechanicznie proponują dodatkowe zakupy promocyjne. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Grzegorz_1273

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Szybkie...
Bardzo dobrze. Szybkie tempo obsługi klienta. Obsługa nieco "mechaniczna" choć uprzejma. Zdarza się, że pracownicy muszą dopytać lub doczytać skład oferowanych produktów. Dania posiadały odpowiednią temperaturę, właściwa czystość otoczenia. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Grzegorz_1273

18.07.2017

North Fish

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Standardowa obsługa...
Dobrze. Standardowa obsługa klienta bez elementów zdecydowanie wyróżniających spośród konkurencji. Znajomość asortymentu, obsługa płatności zwykle bezproblemowa, choć zdarzały się zatory podczas obsługi kasowej (długie wprowadzanie danych do faktury), niewielkie problemy z wydawaniem reszty. Zwykle można liczyć na pomoc podczas tankowania auta. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Grzegorz_1273

18.07.2017

PIEPRZYK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Organizacja pracy,...
Rewelacyjnie. Organizacja pracy, w tym obsługi klienta na wysokim poziomie. Pracownicy zawsze mili i otwarci oraz dobrze znający asortyment. Zawsze szybko rozładowywana kolejka do kasy. Brak natarczywości w oferowaniu dodatkowych produktów. Często pomoc podczas tankowania paliwa (szczególnie podczas niesprzyjającej aury). Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Grzegorz_1273

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Organizacja pracy,...
OK. Organizacja pracy, w tym obsługi klienta na średnim poziomie. Pracownicy choć mili i otwarci oraz dobrze znający asortyment to w kilku przypadkach mieli problem z systemem wystawiania faktur. Brak pomocy podczas tankowania paliwa. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.

Grzegorz_1273

18.07.2017

Amic Energy

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Organizacja pracy,...
Super. Organizacja pracy, w tym obsługi klienta bez zarzutu. Pracownicy mili i otwarci, dobrze znający asortyment i co najważniejsze - chętni do pomocy przy tankowaniu auta. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Grzegorz_1273

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jeśli nie muszę...
Jeśli nie muszę - nie robię tu zakupów szczególnie w godzinach popołudniowo-wieczornych. Po godzinie 18 wyraźne są braki asortymentowe pomimo, że market jest czynny do 21-szej. Szczególnie dotyczy to warzyw, owoców, nabiału czy pieczywa a przecież w tych godzinach część klientów wracających z pracy jest zmuszona dokonywać zakupów produktów podstawowych. Na hali często obsługa pozostawia nierozpakowane, tarasujące drogę palety przy których nic się nie dzieje. Jeśli chodzi o samą obsługę klienta to nie mam większych zastrzeżeń (chętnie pomogą znaleźć towar, wytłumaczą - szczególnie osoby młodsze) z wyjątkiem osoby na dziale mięsnym, która często zachowuje się jak typowa sprzedawczyni z lat 80-tych XX wieku.

Grzegorz_1273

25.01.2017

Carrefour Market

Placówka

Poznań, Nowogrodzka 13

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi