Opinie użytkownika (1)

Zarezerwowałem przez stronę...
Zarezerwowałem przez stronę internetową sklepu telefon z odbiorem i płatnością w sklepie stacjonarnym. Po odbiór udałem się w dn 12.04 w godzinach popołudniowych (ok 17:00). Nie znam tego sklepu i nie wiedziałem więc nie wiedziałem gdzie dokładnie udać się po odbiór zamówionego sprzętu. Po wejściu spotkałem dwóch pracowników (Kobieta lat ok 25, Mężczyzna lat ok 32), których poprosiłem o wskazanie miejsca. Następnie zostałem poproszony do stanowiska do którego podeszło ze mną obydwoje pracowników. Zostałem zapytany o formę płatności a jako, że uzyskać informacje nt. systemu ratalnego wręczono mi pokwitowanie i odesłano do punktu ratalnego. Punkt ratalny znajdował się tuż przy kasie i pomimo, iż za kasą stało dwóch pracowników (K i M inni niż uprzednio) musiałem czekać w kolejce do pracownicy obsługującej punkt ratalny. Po ok 10 minutach zostałem poproszony do stolika, udzielono mi rzetelnych informacji nt. systemu ratalnego, za który podziękowałem i wykazałem chęć zapłaty gotówką. Okazało się, że abym mógł kupić zamówiony telefon za gotówkę muszę wrócić do obsługujących mnie pracowników i uzyskać inny wydruk upoważniający mnie do zakupu zamówionego sprzętu. Pomimo, iż przy kasie i punkcie ratalnym znajdowało się trzech pracowników, sam musiałem odnaleźć sprzedawców i poprosić o nowy wydruk. Zlokalizowałem obsługującą mnie wcześniej pracownicę, która bardzo sprawnie przygotowała kolejny wydruk, poprosiła bym zaczekał i przyniosła zamówiony sprzęt. Następnie razem ze mną podeszła do kasy, odpakowała pudełko zawierające telefon, opowiedziała o zawartości, pozwoliła bym sprawdził czy nie ma żadnych uszkodzeń, udzieliła informacji nt gwarancji, przygotowała dokument potwierdzający wydanie sprzętu i przekazała sprzęt do kasy bym mógł zapłacić. Obsługa przy kasie bez zastrzeżeń choć bez entuzjazmy pracownika, nie zapakowano zakupionego sprzętu choćby do reklamówki więc musiałem wziąć go w rękę. Całość wizyty w sklepie ok 35 minut. W tym 20 minut spędzone na czekaniu w kolejce by uzyskać informację nt systemu ratalnego oraz przedrukowywaniu dokumentu, który upoważniał mnie do zakupu sprzętu. Ogólna ocena wizyty 3- choć wpływ na to ma głównie fakt bezsensownego przedrukowywania kwitów, co znacząco wydłużyło czas obsługi oraz skazanie klienta na samodzielność w odnalezieniu pracownika, który wcześniej go obsługiwał.

Grzegorz_1255

29.04.2016

RTV EURO AGD

Placówka

Częstochowa, Al. Wojska Polskiego 207

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi